Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? (частина друга)
Сьогодні поговоримо про дороги, стан яких викликає щире занепокоєння у мешканців України. Близько 80 відсотків доріг України знаходяться у вкрай незадовільному стані, безперечно, це можна сказати і про Луганщину.
Читайте також - Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? (частина перша)
У 2018 році уряд передав 123 тисяч кілометрів доріг на рівень областей, бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.
За даними міністерства, найкраще кошти Дорожнього фонду використовували Київ (69%) та Івано-Франківська область (65%). За ними ідуть Хмельницька, Київська, Чернівецька, Вінницька, а також Сумська (41%) області. Решта областей використовували менше 40% наданих коштів. Найгірший показник - 0% - в Черкаській області. Також відстають інші області, у тому числі Луганська (12%).
Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? На що сподіватися мешканцям області? Які дороги знаходяться у найбільш поганому стані? Чого очікувати далі? Чи будуть продовженні роботи і на яких ділянках? Саме про це ми і говорили з нашими співрозмовниками.
Але перед початком нашої розмови, коротка замальовка саме з місця подій, з ремонту доріг.
Дорога О-130-508 (Ново-Астрахань-Боровеньки). Тут, підприємством «Євробуд компані» проводяться роботи з укладання верхнього шару ізносу, товщина якого сягає 4 сантиметри.
Виконроб Олександр Сімаков, розповідаючи про хід виконання робіт, докладно зупинився на технічних характеристиках та технології.
У разі сприятливих погодних умов, роботи на дорозі Ново-Астрахань-Боровеньки будуть закінчені у вересні поточного року.
Євгеній Скляний – директор підприємства «Євробуд компані». Це підприємство було обрано за результатами тендерів, які провела Служба автомобільних доріг у Луганській області у системі ProZorro на обслуговування доріг місцевого значення.
Він пояснив, що хоча контракт було підписано ще у березні, перші реальні гроші надійшли лише у травні, це безсумнівно, відобразилося на початку робіт. Ось така відбулася розмова.
У цьому році дорожники «Євробуд компані» працювали на місцевих дорогах Луганщини.
Головне питання, головна проблема при проведенні всіх робіт – гроші. Саме про це, а також про заяви міністра Омеляна ми говорили зі співрозмовником.
Не менш важливе питання щодо якості проведення робіт та гарантій щодо усунення недоліків.
Наступний наш співрозмовник – директор ДП «Луганській облавтодор» Олександр Коротун. Він розповів про підсумки роботи влітку та про плани на осінь.
Олександр Коротун поділився з нами де сьогодні працюють дорожники, та чому дорожники перейшли на дороги державного значення. Не оминули ми і тему руйнування доріг великоваговиками, а саме зерно-трейлерами.
Підготував Володимир Сидоренко, Паралель-медіа