Новини Івано-Франківська та області

Сервіс, що забезпечує обслуговування жестовою мовою, вже доступний у 70 магазинах мережі Фокстрот.

Протягом лише одного місяця в 30 нових магазинах було запроваджено послугу для клієнтів з порушеннями слуху.

У травні омніканальний ритейлер розширив свою ініціативу "Безбар'єрний Фокстрот", збільшивши кількість магазинів, що надають цю послугу, до 70 у різних куточках України. Завдяки цій ініціативі клієнти з вадами слуху мають можливість отримувати професійні консультації жестовою мовою, як у великих містах, так і в менших населених пунктах, таких як Бровари, Нікополь, Кременчук та інших.

"Безбар'єрність - це не просто модний тренд, а фундаментальний напрямок, на який орієнтується наша компанія. Ми маємо на меті створити умови, в яких кожен зможе не лише отримати доступ до інформації, але й насолодитися комфортом під час покупок, як у фізичних магазинах, так і в онлайн-просторі. Ми систематично реалізуємо наші плани, щоб забезпечити фізичну доступність і надати сервіс, який перевищує сподівання наших клієнтів", - зазначає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу та ініціаторка проєкту "Безбар'єрний Фокстрот".

Ця ініціатива реалізується у співпраці з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність" починаючи з червня 2023 року. Вона передбачає можливість виклику онлайн-перекладача жестової мови через планшет або за допомогою QR-коду в магазинах. Для тих, хто здійснює покупки в Інтернеті, доступний вебвіджет "Вушко" на сайті Foxtrot.ua, який забезпечує одночасний зв'язок з контакт-центром та перекладачем.

Слід підкреслити, що ініціатива "Безбар'єрний Фокстрот" реалізується ритейлером на кількох етапах. У 2024 році компанія додала електронне посвідчення нечуючих DEAF ID до програми лояльності, що дає змогу клієнтам швидко отримувати персоналізовані пропозиції без необхідності додаткового підтвердження їхнього статусу.

Компанія також приділяє особливу увагу створенню фізично доступного середовища для осіб, які користуються інвалідними візками, милицями або тростинами. У ряді нових і модернізованих магазинів, які відкриються в 2024-2025 роках, будуть впроваджені індукційні петлі для покращення звуку для людей зі слуховими апаратами. Зокрема, такі інноваційні рішення вже реалізовані в магазинах ритейлера, розташованих у Чабанах (ТРЦ "Епіцентр"), Броварах (ТРЦ "Термінал"), Львові (пр. Червоної Калини, 62), Одесі (ТЦ City Center), Івано-Франківську (ТРЦ Veles Mall) та Запоріжжі (ТРЦ City Mall).

А на початку 2025 року Фокстрот запустив рубрику "Огляд на що ХОЧ!", у якій експерти з техніки із залученням топових перекладачів жестової мови розкривають функціональні можливості техніки, зокрема ті, які не завжди можна знайти в інструкціях.

Оновлений список магазинів, де доступний сервіс обслуговування жестовою мовою, можна знайти на сайті Фокстрот. Крім того, на Google Картах ці торгові точки позначені спеціальним маркером.

Фокстрот є однією з провідних омніканальних мереж в Україні, яка вирізняється великою кількістю магазинів та значними обсягами продажу електроніки та побутової техніки. Компанія активно реалізує інновації, що сприяють вдосконаленню бізнес-процесів, підвищенню доступності продуктів і поліпшенню досвіду своїх клієнтів.

Читайте також