Новини Івано-Франківська та області

Обласна «гаряча лінія» працює безперебійно — жителі вдячні

Як повідомили Паралель-медіа у Департаменті масових комунікацій Луганської облдержадміністрації - обласної військово-цивільної адміністрації, до Луганського обласного контактного центру щодня надходить 40-60 звернень найрізноманітнішої тематики.

Вони надсилаються на розгляд до місцевих виконавчих органів влади, виконавчих органів місцевого самоврядування, територіальних підрозділів центральних органів влади, підприємств та установ. У потоці звернень щодо нарахування субсидій, непрацюючих ліфтів, невідремонтованих труб, відсутності електропостачання, стану доріг та питань благоустрою – окрема увага нестандартним, тривожним ситуаціям, особливо якщо йдеться про дітей.

Нещодавно на обласну «гарячу лінію» надійшов дзвінок з Кремінського району: сім’я переселенців – мати з трьома дітками – залишилась фактично на вулиці.

Фахівці колл-центру оформили першочергове звернення, направили до Кремінської райдержадміністрації, зателефонували працівникам районної служби у справах дітей, голові Новоастраханської сільської ради, які не залишились байдужими, а оперативно вирішили життєво важливе питання: сім’я влаштована в одному з будинків, де наразі ніхто не проживає, за домовленістю зі спадкоємцями.

Працівники контактного центру зателефонували заявниці. Мати задоволена, хвалиться, що дім просторий, є меблі, все для життя, трохи дров, повинна ще отримати пільгу на тверде паливо. Тож діти будуть зимувати у теплій затишній оселі.

А подяки від людей є прямим підтвердженням того, що регіональні контактні центри стали для громадян дієвим засобом звернутися до органів влади задля вирішення нагальних життєвих проблем.

Так, у серпні надійшло звернення від мешканки Новоайдарського району, де вона висловлює подяку голові Луганської обласної державної адміністрації – голові обласної військово-цивільної адміністрації Юрію Гарбузу за увагу, яку він приділяє безперебійній роботі обласної «гарячої лінії» 0800505107. Також вона вдячна операторам «гарячої лінії» за їх увагу та чуйне ставлення до громадян.

Нагадаємо, Державна установа «Луганський обласний контактний центр» є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, забезпечує попереднє опрацювання, надсилання до органів влади та моніторинг розгляду звернень, які надходять на урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» Луганської обласної державної адміністрації 0 800 505 107.

У 2018 році до центру надійшло 7803 звернення, а усього з початку роботи (2013 рік) фахівцями центру опрацьовано більше 75 000 звернень.


 


Читайте також