Підрядники працюють на дорогах Луганщини без вихідних
Однією з ключових українських реформ є реформування дорожньої галузі. Цього року відбулася децентралізація доріг і передача доріг місцевого значення з балансу «Укравтодору» на баланс облдержадміністрації.
Спільно Службою автомобільних доріг в Луганській області, разом з ДП «Луганський облавтодор» та Луганською ВЦА-ОДА були визначені маршрути на дорогах державного значення і місцевого значення, які мають найважливіше соціальне значення та підлягають найшвидшого ремонту.
Про це повідомляє
Саме на цих ділянках йдуть роботи з аварійного ямкового ремонту, але окрім цього, є ділянки доріг де проходить капітальний ремонт – це, насамперед, дороги державного значення, зокрема, поточний середній ремонт на дорозі Н-26 Чугуїв - Мілове (дорога проходить через місто Старобільськ).
Служба автомобільних доріг у Луганській області проводить постійний моніторинг якості та обсягів виконання робіт всіма підрядниками, які працюють на дорогах Луганської області.
Між тим, експерти Служби автомобільних доріг у Луганській області визнають, що близько 80 відсотків доріг загального користування уражені характерними руйнуваннями та перебувають у незадовільному експлуатаційному стані, що негативно відображається на соціально-економічному розвитку області.
Цьому є об’єктивні причини: багато років проблемами автомобільних доріг ніхто не займався, критичних руйнувань зазнали дороги в ході активної фази проведення АТО, у 2014-2015 роках. Між тим, з 2016 року розпочалися позитивні зміни у дорожній галузі: ремонтуються дороги та відновлюються мости, збільшилося фінансування.
У 2018 році уряд передав 123 тисяч кілометрів доріг на рівень областей, бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.
За даними міністерства, найкраще кошти Дорожнього фонду використовували Київ (69%) та Івано-Франківська область (65%). За ними ідуть Хмельницька (54%), Київська (48%), Чернівецька і Вінницька (по 47%), а також Сумська (41%) області. Найгірший показник - 0% - в Черкаській області. Також відстають Херсонська і Миколаївська (по 8%), Рівненська (11%), Луганська (12%), Полтавська (13%), Закарпатська і Дніпропетровська (по 14%), Житомирська (16%) і Запорізька (17%) області.
Мешканці Луганщини, дописувачі Фейсбуку просили прояснити ситуацію з цього приводу. Ситуацію пояснює один із підрядників.
Директор підприємства Євгеній Скляний повідомив, що «Євробуд компані» було обрано за результатами тендерів, які провела Служба автомобільних доріг у Луганській області у системі ProZorro на обслуговування доріг місцевого значення.
За його словами, процес передачі місцевих доріг з балансу «Укравтодору» до Луганської облдержадміністрації затягнувся у часі, саме тому, замість того, щоб отримати гроші наприкінці зими – початку весни, перші гроші з Держбюджету поступили на Луганщину лише у травні. Це, в свою чергу, призвело до того, що роботи почалися у червні.
Сьогодні дорожники Луганщини працюють без вихідних для того, щоб наздогнати несвоєчасність фінансування. Тому і влітку, і восени дорожники мають наздоганяти час та використовувати кожен погожий день.
«У цьому році дорожники «Євробуд компані» працювали на дорогах об’їзна дорога у Кремінній (С-130-514), Ново-Астрахань-Боровеньки (О-130-508), Мирна Долина – Вовчоярівка – Малорязянцеве (О-130-202), Попасна – Врубівка – Бахмут (О-130-201), Новоохтирка – Муратове, відкривали дорогу на напрямку від Муратове до дорозі обласного значення (Т-13-06) на Сєвєродонецьк, а також Р-66 (по Кремінському району – ямковий ремонт з фрезуванням та укладанням асфальту «картами), дорога Кремінна-Торське, Рубіжне-Кудряшовка (О-130-503)» - повідомив Євгеній Скляний.
За сприятливої погоди, у вересні-жовтні, роботи на дорогах місцевого значення будуть продовжуватися у всіх районах Луганщини, а перше за все, у Попаснянському, Сватівському районах.
На сьогоднішній день, силами підрядників (перше за все ДП «Луганський облавтодор»), ведуться роботи у Новоайдарському, Новопсковському, Старобільському, Марківському районах.
Не менш важливе питання щодо якості проведення робіт та гарантій щодо усунення недоліків. Згідно із контрактом, підрядники гарантують якість робіт та зобов’язані виправити недоліки, які будуть виявлені під час перевірок, визначених у часі.
Нагадаємо, що пріоритетними напрямами дорожнього будівництва на 2018 рік є автошляхи, які з’єднують область із сусідніми Харківською (Куп’янськ-Сватове) та Донецькою (Попасна-Лисичанськ, Старобільськ-Бахмут) областями, дороги Щастя-Станиця Луганська, Старобільськ-Новоайдар та дороги, що ведуть до Сєвєродонецька.
Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3600 км, з них близько 1200 км автомобільних доріг загального користування державного значення, решта - місцевого значення. Дороги місцевого значення з січня 2018 року передані на баланс Луганської облдержадміністрації.
Служба автомобільних доріг у Луганській області звертається до водіїв з проханням бути пильними та максимально уважними в місцях проведення дорожніх робіт.