Новини Івано-Франківська та області

У ЛЕО знов відкрили кол-центр

«Вітаємо всіх працівників Луганського енергетичного об’єднання та всіх мешканців Луганщини з успішним стартом роботи нашого кол-центру. Відтепер привітні оператори дадуть відповіді на всі питання щодо електропостачання, що цікавлять споживачів», - про це повідомляє прес-служба ЛЕО.

Нагадуємо, що кол-центр ЛЕО відновив свою роботу сьогодні, 15 серпня, через більш ніж трирічну перерву, пов’язану з війною та господарськими труднощами компанії. Для організації роботи кол-центру було створено 6 нових робочих місць. Нові співробітники пройшли необхідне навчання.

Дзвонити в кол-центр ЛЕО можна цілодобово за єдиним номером 0 800 300 074 - безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів. Для обробки повідомлень, що надійшли по електронній пошті, створена єдина поштова скринька: [email protected].

За словами керівника кол-центру Оксани Геворкіянц, вже є багато дзвінків споживачів, а найбільш поширені звернення стосуються питань заборгованості на особистому рахунку, передачі показань приладів обліку, питань відсутності електроенергії – через планові або аварійні відключення.

Попереду ще багато роботи, що має покращити взаємини ЛЕО та споживачів. І великий тягар лягає на тендітні плечі операторів нашого кол-центру. Тож побажаємо нашим дівчатам успіхів, гарного настрою та впевненості в собі.

Довідково:

Кол-центр - це спеціалізований підрозділ, співробітники якого будуть відповідати на телефонні дзвінки та електронні запити від споживачів електроенергії всієї Луганської області.

Оператори КЦ нададуть споживачам інформацію з наступних питань:

- Порядок проведення розрахунків за використану електроенергію;
- Чинний тариф, норми споживання при наявності пільг;
- Причини відключень електропостачання;
- Порядок видачі технічних умов, підключення об'єкта;
- Порядок укладення та переукладення договору на поставку електроенергії;

Також оператори візьмуть показання приладів обліку і дадуть відповідь на багато інших питань, які будуть цікавити споживачів. Тобто робота КЦ дозволить не тільки підвищити якість наданих консультацій, але ще й зніме частину навантаження з диспетчерів.

 


Читайте також