Стартував міжнародний конкурс «Стоп цензурі!»
В Україні, країні молодої демократії, актуальними питаннями є захист свободи слова, вільного доступу до інформації та боротьба проти цензури.
Зараз небезпека політичної цензури усвідомлюється насамперед у медіа-середовищі. Проте захист свободи слова і боротьба проти цензури вимагає підтримки всього суспільства.
Конкурс «Стоп цензурі!» покликаний сприяти усвідомленню суспільством проблеми політичної цензури та значущості свободи слова як базової цінності демократії, безпосередньо використовуючи творчий потенціал самих громадян.
Креативний контент створюють самі громадяни незалежно від професійного статусу та освіти.
Номінації
1. Конкурс на найкращий постер проти цензури (може бути виготовлений в техніці рисунка, живопису, фотографії, комп’ютерної графіки, колажу).
2. Конкурс на найкращий слоган.
3. Конкурс на найкращий вірш.
4. Конкурс на найкращий есей (до 5 тис. знаків).
Положення про конкурс
1. До організації конкурсу не має стосунку жодна політична партія. Конкурс є інструментом самоорганізації громадянського суспільства.
2. Інтернет-майданчик конкурсу «Стоп цензурі!» - о
3. У конкурсі можуть брати участь громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства.
4. Роботи приймаються з 17 січня 2011 року до 1 березня 2011 року.
5. Учасники конкурсу передають організаторам права на використання своїх творів на один рік. Про це всі учасники сповіщаються безпосередньо на сайті перед відправленням творів.
6. Роботи приймаються українською, російською та англійською мовами.
7. Роботи оцінюють експертне та громадське журі. Взяти участь у роботі громадського журі може кожен охочий.
8. Не приймаються на конкурс роботи, що порушують чинне законодавство України.
Етапи проведення конкурсу
1. 17 січня 2011 року розпочинається відкритий конкурс. Сторінка конкурсу на сайті громадської кампанії Новий Громадянин www.stopcenzuri.newcitizen.org.ua.
2. 17 січня на сайтах партнерів конкурсу («Українська правда», «Телекритика» та ін.) з’являються банери, за допомогою яких читачі потраплятимуть на сторінку конкурсу.
3. Роботи приймаються до 1 березня 2011 року включно.
4. Робота громадського журі починається з 17 січня. З 2 до 5 березня 2011 року, тобто впродовж 4 днів після закінчення прийому робіт, триває голосування читачів.
5. З 2 до 5 березня 2011 року працює журі експертів.
6. 15 березня 2011 відбувається нагородження переможців та презентація їхніх робіт в одній із галерей Києва.
7. Після завершення конкурсу починається рекламна кампанія, метою якої є просування всіма доступними організаторам каналами робіт переможців конкурсу постерів і літературного конкурсу (інтернет, зовнішня реклама, видається календар на 2011—2012 роки, випускаються наліпки, футболки з написами, спеціальні вкладиші в шоколадки, зошити і т.д.).
Примітка. Роботи, які містять ненормативну лексику, не можуть бути використані в зовнішній рекламі, календарі з роботами переможців, спеціальних вкладишах у шоколадки, тобто каналах поширення інформації, доступних неповнолітнім.
Журі експертів
Євген Карась (галерист, куратор), Микита Кадан (художник), Михайло Бриних (письменник, публіцист), Лесь Подерв’янський (художник, письменник), Олександр Ройтбурд (художник) та ін.