Для людей з інвалідністю запроваджено он-лайн-сервіс придбання залізничних квитків
Сьогодні у циклі Право знати поговоримо про нововведення в українському законодавстві.
Укрзалізниця запровадила сервіс придбання пільгових квитків в онлайн режимі через Інтернет для осіб з інвалідністю.
Про це повідомило Міністерство соціальної політики України.
Під час оформлення пільгового квитка через інтернет інформація про посвідчення, яке дає право на пільговий проїзд, перевіряється в режимі реального часу в Централізованому банку даних з проблем інвалідності Мінсоцполітики.
У Централізованому банку перевіряється наявність інформації про посвідчення; відповідність прізвища, імені, типу пільги, групи з інвалідності, які введені пасажиром, інформації про посвідчення, а також термін дії пільги в посвідченні.
Якщо результати перевірки некоректні, пільговий квиток не продається. Мінсоцполітики інформує, що для перевірки наявної інформації про пільгове посвідчення в Централізованому банку необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за зареєстрованим або фактичним місцем проживання.
Оформити проїзні документи через інтернет можуть люди з інвалідністю, які належать до пільгової категорії громадян на проїзд залізничним транспортом за пільговою ціною без використання талонів.
Це інваліди Великої Вітчизняної війни І та ІІ групи, інваліди Великої Вітчизняної війни ІІІ групи та прирівняні до них особи, інваліди війни ІІ-ІІІ груп з числа учасників бойових дій у період Великої Вітчизняної війни, яким виповнилось 85 років та більше, інваліди війни І, ІІ та ІІІ групи, інваліди І, ІІ та ІІІ групи.
Придбати пільгові квитки он-лайн також можна дітям-інвалідам до 6 років та від 6 до 18 років.
До інших «електронних» новин. Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс в Електронному кабінеті платника, що передбачає часткове автоматичне заповнення декларації про майновий стан та доходи на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна.
Скористатися зазначеним сервісом можуть фізичні особи, які відповідно до законодавства зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи, особи, які мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки, та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльністю.
Щоб подати декларацію в електронному вигляді з використанням сервісу автоматичного часткового заповнення, слід завчасно подбати про отримання особистого електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. Про це можна ознайомитися у відкритій частині Електронного кабінету.
Слід зауважити, що інформація з Державного реєстру фізичних осіб, на підставі якої автоматично заповнюється декларація, може бути не повною, оскільки у Державному реєстрі не відображаються дані щодо доходів, отриманих від фізичних осіб та іноземні доходи. Тому при заповненні декларації будь-яке значення можна відкоригувати в ручному режимі.
Заповнення декларації в Електронному кабінеті надасть можливість:
- скоротити час і витрати на подання звітності;
- мінімізувати помилки при заповненні декларації;
- у разі необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку.
Нагадаємо, з 1 січня розпочалася кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року.
Під час підготовки використані матеріали інформаційного порталу «Українське право» та Урядового порталу.
Підготував Володимир Сидоренко, Паралель-медіа