Про легалізацію пасажирських перевезень
Обмеження руху транспортних засобів біля КПВВ «Станиця Луганська» є необхідним заходом безпеки громадян. На цьому під час брифінгу наголосив сьогодні, 13 березня, директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження облдержадміністрації Сергій Шелест.
Як повідомили Паралель-медіа у Департаменті масових комунікацій Луганської облдержадміністрації - обласної військово-цивільної адміністрації, коментуючи ситуацію, він нагадав, що тимчасове обмеження руху транспортних засобів регламентоване розпорядженням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза № 703.
Цей нормативний документ був прийнятий за рекомендаціями Антитерористичного центру при Службі безпеки України та штабу АТО 28 вересня 2017 року та почав діяти з 1 листопада 2017 року. «До цього часу ми проводили роз’яснювальну роботу з перевізниками.
Було виявлено, що переважна кількість перевізників дублює регулярні маршрути, маскуючи їх під нерегулярні перевезення та роботу в режимі таксі», – розповів Сергій Шелест.
За його словами, КПВВ щоденно перетинають від 7 до 9 тисяч людей, і та кількість автобусів та автомобілів, яка знаходилася в районі контрольно-пропускного пункту, не давала нормально пересуватися регулярному транспорту та пішоходам. У разі можливих провокацій скупчення людей і транспорту загрожувало збільшенням кількості жертв.
Зараз налічується 74 одиниці регулярного транспорту на добу на цьому напрямі. Від блокпосту сил АТО у селі Макарове Станично-Луганського району людей доставляють рейсовими автобусами до автостанції у Станиці Луганській.
Крім того, облдержадміністрація не перешкоджає підприємницькій діяльності перевізників, а намагається спрямувати її у законне русло.
Як зазначив керівник профільного департаменту, нерегулярні перевізники часто порушують правила технічної експлуатації транспортних засобів, перевозячи більшу кількість пасажирів, ніж це передбачено.
Також деякі з них рухаються ґрунтовими дорогами, наражаючи себе та пасажирів на небезпеку, адже там можуть бути закладені вибухові пристрої. Найпоширенішим порушенням з боку перевізників є неліцензовані перевезення, які маскуються під роботу в режимі таксі.
«Пасажири, які користуються послугами регулярних перевізників, купують квитки, а разом з тим і страхування.
Тобто у випадку дорожньо-транспортної пригоди вони можуть розраховувати на компенсацію. Крім того, офіційні перевізники, на відміну від інших, можуть перевозити пільгові категорії громадян», - додав Сергій Шелест. Легальний перевізник, сплачуючи податки, наповнює місцевий бюджет.
А це дороги, соціальні послуги тощо. Разом з ДФС, регіональним управлінням трасбезпеки, управлінням Нацполіції в Луганській області облдержадміністрація докладає зусиль до легалізації пасажирських перевезень.