Новини Івано-Франківська та області

Володимир Омелян схвально відгукнувся про ініціативу CoST

Ініціатива CoST є ефективним інструментом для контролю за якістю дорожніх робіт. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час презентації першого верифікаційного звіту Ініціативи CoST Україна за проектом «Ремонт доріг державного значення у 2016 році».

У презентації також взяли участь виконуючий обов’язки Голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, директор Національного Секретаріату CoST Наталія Форсюк, виконавчий директор Міжнародного Секретаріату CoST Пітер Метьюс (Велика Британія), а також представники консультативно-наглядової групи: директор програми інноваційних проектів Transparency International Україна Віктор Нестуля та виконавчий директор Конфедерації будівельників України Віталій Грусевич.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Міністр інфраструктури України наголосив, що Україна потребує не тільки системого підходу до розвитку дорожньої галузі, комплексного ремонту автошляхів, а й запровадження міжнародних систем контролю за якістю дорожніх робіт. «Ініціатива CoST була підтримана Міністерством інфраструктури України ще в 2015 році, сьогодні ми маємо надзвичайно плідне та корисне співробітництво», - підкреслив Володимир Омелян.

Міністр інфраструктури також наголосив, що прийняття Закону про Дорожній фонд сприятиме розвитку дорожнього господарства України: «Дуже важливо, що в цьому році проголосований Закон про Дорожній фонд. Мені дуже приємно було почути слова Президента України і лідерів фракцій, коаліції, що вони готові збільшити фінансування на ремонт українських автошляхів на 2017 рік.

І надважливо, що спільно з новим керівником Укравтодору паном Славоміром Новаком ми будемо мати системне бачення, системний підхід і системну імплементацію ремонту та будівництва нових українських автошляхів. Так, спільно зі Світовим банком ми вже завершили стратегію розбудови української транспортної автомобільної мережі на наступні три роки».

Володимир Омелян окремо наголосив, що пріоритетним напрямком роботи в 2017 році буде розвиток прикордонної інфраструктури в європейському напрямку: «Я вірю, що ми суттєво розбудуємо  інфраструктуру для того, щоб в нас обмін був фізичний, ментальний і політичний не лише на словах, але й на ділі, що людям буде легко і швидко, комфортно перетинати кордон, а бізнесу буде легко працювати».

Міністр інфраструктури також підкреслив, що Міністерство схвально сприймає не тільки результати аналізу CoST, а й очікує на пропозиції щодо усунення недоліків при проведенні дорожніх робіт: «Сьогодні CoST презентує свій аналіз, ми готові до критики, ми самі розуміємо слабкі місця, і нам дуже важливо отримати запропоновані шляхи їх усунення».

Володимир Омелян також наголосив, що сьогодні підпише черговий наказ Міністерства інфраструктури про перелік пілотних проектів для тестування стандартів CoST на шляхах України: «Їх буде вісім. Я сподіваюсь, що ми отримаємо такий самий незалежний, якісний і корисний для держави аналіз, як отримали цього року».

Міністр інфраструктури України підкреслив, що Україна повинна перейти на європейські стандарти при ремонті й будівництві автошляхів: «В першу чергу, має відбутися  зміна старих норм і умов цієї галузі. В другу чергу, має бути забезпечена вільна конкуренція на ринку автодорожніх робіт. Ми віримо, що ми зможемо суттєво підняти якість українських доріг, бо у нас ще є величезний виклик наступного року – це децентралізація, передача 120 тис. кілометрів на муніципальний рівень, на відповідальність громад, і  збереження за державою 50 тис. кілометрів доріг, які повинні бути відремонтовані належним чином».

Володимир Омелян окремо наголосив на результатах дорожніх робіт за 2016 рік: «Нам вже вдалося багато що зробити. Це більше тисячі кілометрів відремонтованих доріг, більше 10 тис кілометрів шляхів, на яких відновлено проїздність. Справді, було приємно, що цього року Україна нагадувала будівельний майданчик, коли кожна область, кожне село будували шляхи. Особливо приємно, що є розумінння, що вони повинні бути інтегровані в загальнодержавну і міжнародну систему. Я більш ніж впевнений, що ми цей тренд збережемо, і з повноцінною роботою Дорожнього фонду ми протягом декількох років зможемо забути про погані дороги».


Читайте також