На Луганщині проведено моніторингове дослідження якості навчання учнів 9 класів з англійської мови
2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні, що передбачає проведення багатьох заходів, спрямованих на вивчення англійської мови та розширення доступу українців до світових можливостей.
Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 1 березня 2016 року проведено регіональне моніторингове дослідження якості навчальних досягнень учнів 9 класів з англійської мови. Про це повідомляє прес-служба інституту.
У моніторинговому дослідженні взяли участь 4344 учні навчальних закладів усіх районів та міст Луганщини, контрольованих українською владою.
Дослідження проводилося за двома різними формами: комп’ютерне тестування та традиційне (на паперових носіях).
Метою дослідження було визначення відповідності та проведення порівняльного аналізу між навчальними досягненнями учнів за результатами семестрового оцінювання (І семестр, 9 клас) та результатами моніторингового дослідження; визначення завдань, що викликають найбільші труднощі або займають багато часу для їхнього виконання.
Технологія дослідження передбачала репрезентативну, місцеву та масові вибірки. Моніторингове дослідження складалося з трьох частин (читання; використання мови; письма) й включало такі форми завдання, як завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання альтернативного вибору (правильно / неправильно); завдання з розгорнутою відповіддю.
Зміст завдань було розроблено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005 р. Учні виконували тестові завдання та творчу роботу протягом 90 хвилин.
Матеріали із завданнями для репрезентативної, місцевої та масової вибірки готувалися в Центрі моніторингу якості освіти та ЗНО Луганського ОІППО.
При проведенні моніторингового дослідження були присутні учитель та представник ЛОІППО (репрезентативна вибірка); учитель, представник управління / відділу освіти або методичного кабінету / центру (місцева вибірка); учитель, представник адміністрації (масова вибірка).
Центром моніторингу якості освіти та ЗНО Луганського ОІППО буде проведена комп’ютерна обробка результатів по кожному класу окремо та узагальнено інформацію за територіальною одиницею загалом. Після підбиття підсумків моніторингового дослідження будуть розроблені методичні рекомендації для вчителів англійської мови.