Новини Івано-Франківська та області

У Міністерстві інфраструктури прокоментували хвилю занепокоєння в соцмережах, пов’язану з ушкодженням депо в Полтавській області: що насправді трапилося.

"Укрзалізниця" спростувала неправдиву інформацію про можливе зменшення кількості потягів в Полтавській області. Попри агресію з боку Росії, залізничники залишають розклад без змін.

Цю інформацію було озвучено в заяві "Укрзалізниці". Зокрема, Telegram-канали активно поширюють катастрофічні зображення з Полтавської області, викликаючи паніку та лякаючи громадян України повідомленнями про "зменшення кількості поїздів та обмеження в русі" в даному регіоні.

"Такі удари по депо, підстанціях та інфраструктурі залізниці вже стали щоденним явищем, ми відновлюємось і знаходимо рішення для збереження руху після кожної такої атаки. Наголошуємо: будь-яка інформація про зміни розкладу - наприклад, за вимогою ОВА - тільки на офіційних каналах УЗ", - зазначають в компанії.

На знеструмлених ділянках, зокрема в Полтавській області, було запущено достатню кількість резервних тепловозів. Поступово відновлюється електропостачання на цих ділянках: від Гребінки до Полтави вже відновлено електротягу. Рух усіх поїздів продовжується, а інфраструктура знаходиться в процесі ремонту — залізничники докладають максимальних зусиль для цього.

Зокрема, потяг Інтерсіті+ №712, що курсує з Києва до Гусарівки (на Краматорськ), в даний момент приводиться в рух резервним тепловозом. Вже організовано подальше сполучення за допомогою підмінного рухомого складу. Обіцяємо, що всі пасажири будуть доставлені до місця призначення, як завжди.

Які потяги можуть затримуватись:

* №63/64 Львів-Харків-Пас. (+10:00)

* №111/112 Львів-Ізюм (+10:00)

* Train No. 17/18 Uzhhorod-Kharkiv-Passenger. Departure at (+7:24)

* №21/22 Львів-Харків-Пас. (+6:17)

* №103/104 Львів-Гусарівка (+6:17)

* №749/750 Київ-Пасажирський - Відень Головний (+6:08)

* №1/2 Ворохта-Харків-Пас. (+5:28)

* №73/74 Пшемисль - Головний, Харків - Пасажирський. (+3:44)

* Train No. 93/94 Helm-Kharkiv-Passenger. (+3:44)

* №103/104 Гусарівка-Львів (+3:35) can be rephrased as: * Train No. 103/104 from Husarivka to Lviv (+3:35)

* №227/228 Гусарівка - Івано-Франківськ (+2:34)

* Train No. 9/10 Budapest-Keleti-Kyiv-Pass. (+1:57)

* №101/102 Гусарівка-Херсон (+1:24)

* Train No. 705/706 Przemyśl Main - Kyiv-Passenger. (+1:20)

* Train No. 91/92 from Odesa-Holovna to Barvinkove (Arrival: +1:01)

* №111/112 Ізюм-Львів (+0:50)

* №141/142 Чернігів - Івано-Франківськ (з затримкою 23 хвилини)

* Train No. 99/100 Bucharest Nord - Kyiv Pass. (Delayed by 20 minutes)

* №9/10 Київ-Пас.-Будапешт-Келеті (+0:19)

* №749/750 Відень Головний-Київ-Пас. (+0:14)

* Train No. 749/750 Uzhhorod-Kyiv-Passenger. (Delayed by 14 minutes)

* №715/716 Київ-Пас.-Пшемисль Головний (+0:11)

* №31/32 Пшемисль Головний - Запоріжжя-1 (+0:09)

* Train No. 127/128 from Lviv to Zaporizhia-1 (delayed by 5 minutes)

* №751/752 Київ-Пасажирський - Івано-Франківськ (+0:05)

* №773/774 Київ-Пасажирський - Конотоп-Пасажирський (+0:05)

Як вже повідомляло OBOZ.UA, обстріли з боку Росії можуть призвести до перегріву енергетичної інфраструктури України, а також викликати поломки електроприладів через коливання напруги. Для зменшення цього ризику і захисту техніки важливо дотримуватись певних рекомендацій: не вмикати пристрої відразу після відновлення електропостачання та використовувати реле для контролю напруги.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Читайте також