У Міністерстві інфраструктури прокоментували хвилю занепокоєння в соцмережах, пов’язану з ушкодженням депо в Полтавській області: що насправді трапилося.
"Укрзалізниця" спростувала неправдиву інформацію про можливе зменшення кількості потягів в Полтавській області. Попри агресію з боку Росії, залізничники залишають розклад без змін.
Цю інформацію було озвучено в заяві "Укрзалізниці". Зокрема, Telegram-канали активно поширюють катастрофічні зображення з Полтавської області, викликаючи паніку та лякаючи громадян України повідомленнями про "зменшення кількості поїздів та обмеження в русі" в даному регіоні.
"Такі удари по депо, підстанціях та інфраструктурі залізниці вже стали щоденним явищем, ми відновлюємось і знаходимо рішення для збереження руху після кожної такої атаки. Наголошуємо: будь-яка інформація про зміни розкладу - наприклад, за вимогою ОВА - тільки на офіційних каналах УЗ", - зазначають в компанії.
На знеструмлених ділянках, зокрема в Полтавській області, було запущено достатню кількість резервних тепловозів. Поступово відновлюється електропостачання на цих ділянках: від Гребінки до Полтави вже відновлено електротягу. Рух усіх поїздів продовжується, а інфраструктура знаходиться в процесі ремонту — залізничники докладають максимальних зусиль для цього.
Зокрема, потяг Інтерсіті+ №712, що курсує з Києва до Гусарівки (на Краматорськ), в даний момент приводиться в рух резервним тепловозом. Вже організовано подальше сполучення за допомогою підмінного рухомого складу. Обіцяємо, що всі пасажири будуть доставлені до місця призначення, як завжди.
Які потяги можуть затримуватись:
* №63/64 Львів-Харків-Пас. (+10:00)
* №111/112 Львів-Ізюм (+10:00)
* Train No. 17/18 Uzhhorod-Kharkiv-Passenger. Departure at (+7:24)
* №21/22 Львів-Харків-Пас. (+6:17)
* №103/104 Львів-Гусарівка (+6:17)
* №749/750 Київ-Пасажирський - Відень Головний (+6:08)
* №1/2 Ворохта-Харків-Пас. (+5:28)
* №73/74 Пшемисль - Головний, Харків - Пасажирський. (+3:44)
* Train No. 93/94 Helm-Kharkiv-Passenger. (+3:44)
* №103/104 Гусарівка-Львів (+3:35) can be rephrased as: * Train No. 103/104 from Husarivka to Lviv (+3:35)
* №227/228 Гусарівка - Івано-Франківськ (+2:34)
* Train No. 9/10 Budapest-Keleti-Kyiv-Pass. (+1:57)
* №101/102 Гусарівка-Херсон (+1:24)
* Train No. 705/706 Przemyśl Main - Kyiv-Passenger. (+1:20)
* Train No. 91/92 from Odesa-Holovna to Barvinkove (Arrival: +1:01)
* №111/112 Ізюм-Львів (+0:50)
* №141/142 Чернігів - Івано-Франківськ (з затримкою 23 хвилини)
* Train No. 99/100 Bucharest Nord - Kyiv Pass. (Delayed by 20 minutes)
* №9/10 Київ-Пас.-Будапешт-Келеті (+0:19)
* №749/750 Відень Головний-Київ-Пас. (+0:14)
* Train No. 749/750 Uzhhorod-Kyiv-Passenger. (Delayed by 14 minutes)
* №715/716 Київ-Пас.-Пшемисль Головний (+0:11)
* №31/32 Пшемисль Головний - Запоріжжя-1 (+0:09)
* Train No. 127/128 from Lviv to Zaporizhia-1 (delayed by 5 minutes)
* №751/752 Київ-Пасажирський - Івано-Франківськ (+0:05)
* №773/774 Київ-Пасажирський - Конотоп-Пасажирський (+0:05)
Як вже повідомляло OBOZ.UA, обстріли з боку Росії можуть призвести до перегріву енергетичної інфраструктури України, а також викликати поломки електроприладів через коливання напруги. Для зменшення цього ризику і захисту техніки важливо дотримуватись певних рекомендацій: не вмикати пристрої відразу після відновлення електропостачання та використовувати реле для контролю напруги.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!