У Києві відбулася презентація українського павільйону "Not For Sale" для Expo 2025.
Український павільйон "Not For Sale" після успішної участі у Всесвітній виставці Expo 2025 в Осаці представлено в Українському домі.
Павільйон NOT FOR SALE відтворений в Українському домі в оригіналі, без жодних змін.
"Магазин, де нічого не продається" - це колекція з 18 предметів, кожен з яких відображає певну людську цінність. Відвідувачі, зайшовши до павільйону, можуть спостерігати за знайомими об'єктами: глобусом, трояндою або валізою. Але в кожному з цих предметів закладені глибокі смисли, які виходять за межі їхньої зовнішності: людяність, свобода слова, право на вибір, єдність. Вони уособлюють те, що не можна виміряти грошима — те, що здобувається завдяки вчинкам, а не лише словами.
При вході відвідувачі отримують сканер, що дозволяє зчитувати бірки на експонатах, подібно до товарних етикеток. Кожен код відкриває унікальні історії з України, а також особисті розповіді реальних людей.
"Вражаюче усвідомлювати, що павільйон, який цього року представляв нашу країну на Expo в Японії, нарешті повернувся додому. У нашому павільйоні немає можливості щось купити. На полицях розміщені експонати, які втілюють українські цінності: гуманність, свободу слова, право на освіту. Коли ви скануєте штрих-код біля експоната, ви не бачите ціну товару, а вартість, яку ми сплачуємо за можливість реалізувати ці цінності", - підкреслила віцепрем'єр-міністр, міністр культури Тетяна Бережна.
Вона зазначила, що під час виставки в Японії іноземці чекали по 40 хвилин у черзі, аби відвідати український павільйон. "Вони були зворушені, спостерігаючи відео з Краматорського вокзалу, і говорили, що вперше осознали, що таке українсько-російська війна і за що ми воюємо," - підкреслила представниця уряду.
За словами виступаючої, ця експозиція, що привернула увагу більше ніж трьох мільйонів відвідувачів, є значною інвестицією в наші міжнародні зв'язки. Вона призведе до мільйонних угод і дипломатичних досягнень, адже світ почне усвідомлювати, ким насправді є українці.
"Ми з великим задоволенням повідомляємо, що Київ — це не єдине місто, яке зможе прийняти цю виставку. Вона продовжить свій шлях, зокрема, до Івано-Франківська", - зазначила віцепрем'єр-міністр.
В рамках виставки демонструється відеоінсталяція "HOME BEYOND THE DAWN", яка включає роботи українських художників під кураторством Наталії Маценко, Юрія Єфанова та Клеменса Пула.
Зона ECONOMY DRIVEN BY VALUES презентує зразки стійкості українських компаній, які активно підтримують участь України в ЕХРО 2025. У виставковому просторі розташовані куби з артефактами різних підприємств - від великих технологічних компаній до агропромислових гігантів. Кожна з цих компаній зробила свій внесок у спільну ініціативу, демонструючи, як український бізнес зберігає свою стійкість і продовжує розвиватися, дотримуючись цінностей навіть у часи війни. Кожен експонат розповідає історію бізнесу, який не зупиняється перед викликами та продовжує свою діяльність незважаючи на обставини.
"Not for sale" буде представлена в Українському домі до 16 листопада, кожен охочий зможе її відвідати.
Як зазначив Укрінформ, український павільйон під назвою "Not For Sale", що був представлений на всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, зібрав більше 3,2 мільйона відвідувачів.