Телефонні аферисти ошукали чоловіка на 40 тисяч гривень.

Правоохоронці Івано-Франківщини попереджають населення про нову хвилю телефонних афер після того, як 64-річний житель Коломийської громади став жертвою шахраїв, втративши 40 тисяч гривень через довіру до фальшивого банківського працівника.
Поліція Івано-Франківської області зафіксувала новий випадок телефонного шахрайства, в якому злочинці маскувалися під працівників банків і обманювали довірливих людей. Жертвою цих банківських махінаторів став 64-річний мешканець Коломийської громади, який під час розмови з фальшивим банкіром перерахував шахраям 40 тисяч гривень.
Згідно з інформацією, наданою потерпілим коломийським правоохоронцям під час його звернення, йому зателефонував чоловік, який представився співробітником банку. Під час розмови цей співрозмовник повідомив, що з рахунку потерпілого намагаються провести фінансові операції невідомі особи в одному з онлайн-магазинів, що створює ризик для безпеки його коштів.
З метою захисту фінансів клієнта від потенційних шахрайських схем, фальшивий банкір запропонував жертві термінове переведення всіх коштів з його рахунку на так званий "безпечний" рахунок. Аферист вдався до переконливих аргументів, стверджуючи, що ця дія допоможе уберегти заощадження прикарпатця від незаконних дій з боку злочинців.
Не підозрюючи про обман і слідуючи вказівкам співрозмовника по телефону, 64-річний чоловік здійснив переказ 40 тисяч гривень на рахунок, який йому вказав шахрай, через платіжний термінал. Лише після завершення цієї фінансової транзакції він зрозумів, що став жертвою телефонних аферистів і втратив чималу частину своїх заощаджень.
Зрозумівши, що став жертвою шахраїв, мешканець Коломиї звернувся до місцевого відділу поліції та офіційно заявив про скоєння кримінального правопорушення. Слідчі з територіального управління поліції ініціювали кримінальне розслідування відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України, що регламентує відповідальність за шахрайські дії.
У зв'язку з участившими випадками телефонного шахрайства правоохоронці Прикарпаття надали громадянам рекомендації щодо запобігання подібним злочинам. Поліція наголошує, що у разі дзвінка від особи, яка представляється працівником банку, необхідно сказати, що ви самостійно перетелефонуєте на офіційний номер банківської установи, зазначений на платіжній картці.
Правоохоронні органи настійно попереджають про небезпеку розкриття особистої інформації незнайомим людям, зокрема, номерів банківських карток та пін-кодів. Поліція наголошує на необхідності уникати будь-яких фінансових транзакцій, які викликають сумніви у власника рахунку, а також не слідувати порадам незнайомців, які пропонують підтримку у грошових справах.
Представники правоохоронних органів закликають громадян терміново завершувати розмову, якщо їм телефонують незнайомці з пропозиціями виконати фінансові операції. Це може свідчити про шахрайство. Поліція підкреслює, що справжні банківські працівники ніколи не просять клієнтів перевести гроші на інші рахунки нібито для їхнього захисту від злочинців.