Тайвань виділив 1 мільйон доларів на модернізацію комп'ютерного забезпечення в школах України.
96 навчальних закладів із Львівської, Івано-Франківської та Полтавської областей, де навчається понад 65 тисяч учнів, отримали сучасне обладнання для кабінетів інформатики та лабораторій з робототехніки. 33 викладачі інформатики пройшли курси підвищення кваліфікації з навчання STEM, програмування на мові "Python" та робототехніки. Учні старших класів із 72 шкіл здобули практичні навички командної роботи, розвитку бізнес-ідей та проведення ділових переговорів.
Рік тому демократичний Тайвань підтримав українську молодь та шкільну освіту. Один мільйон доларів благодійної допомоги в рамках проєкту "Leave no one behind partnership" спрямували на інноваційне навчання та техніку для шкільних кабінетів інформатики у Львівській, Івано-Франківській та Полтавській областях.
Під час моєї поїздки до Тайваню я обговорив з колегами можливість партнерства та співпраці в галузі гуманітарних ініціатив. Тайвань вирізняється надзвичайно розвиненими технологіями, і їхній досвід може стати корисним для навчання української молоді в інноваційному ключі. Ця пропозиція викликала зацікавлення у наших тайванських партнерів, що призвело до запуску благодійного проєкту "Не залишити нікого осторонь партнерства" від громадської організації "Всеукраїнський демократичний форум", спрямованого на інноваційну освіту та комп'ютеризацію. Наша мета полягала не лише в наданні сучасних комп'ютерів та комплектів для робототехніки школам, але й у забезпеченні дітей унікальними знаннями, підвищенні кваліфікації вчителів та, в результаті, покращенні якості освіти, - поділився Княжицький.
На участь у проєкті було подано заявки від 143 шкіл. З 24 навчальних закладів було відібрано по двоє вчителів інформатики для участі у спеціально розробленій першій освітній програмі "Code&Create", що проходила в Українському католицькому університеті. Після успішного завершення курсу освітяни отримали сертифікати про підвищення кваліфікації, а також комплекти нової техніки, включаючи ноутбуки, набори для робототехніки та проектори з екранами для кожної школи. Додатково деякі школи були залучені до іншого освітнього напряму проєкту - таборів підприємництва та інновацій. Команди старшокласників ознайомилися з методами дизайн-мислення, основами бізнес-моделювання та мистецтвом ведення ділових переговорів.
"У таборах підлітки щоразу вражали своєю енергією та креативними підходами. Наприклад, вони пропонували створення VR-окулярів для освітніх цілей, чохлів для гаджетів з індикаторами забруднення повітря, розумних пляшок, які нагадують про необхідність вживання води, а також готелів для тварин, екологічних ферм, дронів для автоматичного поливу полів та багато інших захоплюючих і корисних ідей", - розповідає координаторка проєкту Уляна Пак.
За словами цієї особи, педагоги, які завершили навчання в УКУ, вже сформували власну спільноту і готові обмінюватися досвідом, знаннями та сучасними методами викладання з колегами з інших навчальних закладів.
Завдяки підтримці Тайваню, вдалося реалізувати інноваційні навчальні програми та комп'ютеризувати 96 навчальних закладів, де навчаються понад 65 000 учнів. Ці школи розташовані як у міських, так і в сільських районах, включаючи гірські регіони. Усі навчальні заклади, що беруть участь у українсько-тайванському проєкті "Leave no one behind partnership", отримали сучасні комп'ютерні класи.
"Микола Княжицький підкреслює, що технології повинні бути доступні всім дітям. Ми надали школам 1248 ноутбуків та 420 комплектів для робототехніки. Мета проєкту досягнута: з нового навчального року учні зможуть працювати з сучасними гаджетами, а вчителі активно заохочуватимуть молодь до освоєння інформаційних технологій. Ми отримали безліч відгуків і побажань від навчальних закладів, адже багато шкіл все ще потребують підтримки та нових знань. Працюємо над продовженням та навіть розширенням проєкту. Щиро дякуємо Тайваню за можливість сприяти розвитку молоді в галузі технологій і демократичних цінностей."