Івано-Франківський драматичний театр розпочав новий театральний сезон з оновленою версією мюзиклу "Гуцулка Ксеня".

Про це повідомляє Міністерство культури та стратегічних комунікацій, передає Укрінформ.
Перед стартом нового театрального сезону театр спільно з етнобрендом Gaptuvalnya представили оновлену версію костюмів для легендарного мюзиклу "Гуцулка Ксеня". У рамках цього проекту було створено 34 сценічних костюми, у складі яких використано більше 100 різноманітних елементів для персонажів вистави.
У костюмі центральної персонажки, гуцулки Ксені, були застосовані орнаменти, натхненні унікальною яворівською хусткою та стилізованим традиційним весільним ґуґлем.
Тимчасова виконувачка обов'язків міністра культури та стратегічних комунікацій Тетяна Бережна висловила вдячність бренду Gaptuvalnya за їхню роботу з костюмами, яка не лише зберігає, але й переосмислює культурну спадщину, роблячи її доступною та привабливою для сучасної аудиторії.
Вона зазначила, що бренд отримав перемогу в грантовій програмі "Створюй!", що дало змогу розширити виробничі потужності і зробити українську культуру більш доступною для численної аудиторії.
"Співпраця між театром і місцевим брендом є яскравим прикладом того, як креативність, відповідальність та пристрасть до мистецтва формують динамічну і сучасну культуру, здатну надихати, об'єднувати та сприяти розвитку нашого суспільства," -- підкреслила Бережна.
Мюзикл "Гуцулка Ксеня", поставлений Івано-Франківським драматичним театром, здобув культовий статус завдяки злагодженій роботі режисера Ростислава Держипільського, головного диригента Богдана Ткачука, хореографа Дмитра Леки та натхненню відомого українського композитора і диригента Ярослава Барнича.
"Наш спектакль 'Гуцулка Ксеня' втілює в собі потужність традицій, які залишаються на часі. Це сучасний і елегантний театр, що відкриває українську культуру з легкістю, глибиною та щирістю," - підкреслив Держипільський.
Команда Gaptuvalnya займається розробкою інноваційних екологічно чистих матеріалів, інтегруючи регіональні техніки, стародавні назви та місцеві ритми у сучасні силуети вишитого одягу.
"У результаті нашої співпраці вдалося об'єднати різноманітні культурні елементи: театр, моду, народне прикладне мистецтво, кожен з яких відображає українську ідентичність. Протягом багатьох років її намагаються знищити, тому важливо не лише зберігати старовинні артефакти в музеях, а й створювати нові, сучасні та впізнавані віхи," -- підкреслила засновниця бренду Наталія Гергелюк.
Учасники заходу мали можливість на аукціоні придбати ексклюзивну сорочку головних персонажів, що допомогло зібрати кошти на дрони Mavic 3T для 80-ї бригади Десантно-штурмових військ ЗСУ.
Як повідомляв Укрінформ, у Колонній залі імені Миколи Лисенка 9 серпня відбулося урочисте відкриття 162-го концертного сезону Національної філармонії України.
Зображення: Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка в Івано-Франківську.