Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  21:00 Один військовослужбовець загинув та ще один отримав поранення 19:52 На КПВВ на лінії розмежування посилено заходи контролю - температурна перевірка 18:00 Рівень підроблення гривні залишається стабільно низьким 17:22 Правда про вартість споживчих кредитів 16:45 Платники перерахували до бюджетів усіх рівнів майже 230 млн грн 16:20 Платники податків Луганщини користуються правом на відшкодування ПДВ 16:00 Поліція встановлює обставини ДТП з постраждалими 15:57  Поліція відстежує ситуацію щодо підтоплення домоволодінь у Борівському 15:55 Відбулось засідання робочої групи з детінізації економіки 14:31 Ситуація в контрольних пунктах в’їзду-виїзду на 27.02.2020  
     
 
 

Переселенцы


11.09.2018 / 00:43 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? (частина перша)

Ось і закінчилося таке швидкоплинне літо. Зрозуміло, що попереду – вересень, який за прогнозами, має порадувати нас теплом, втім, і до зими вже не далеко.

Сьогодні поговоримо про неприємні речі – про дороги, стан яких викликає щире занепокоєння у мешканців України.

Близько  80 відсотків доріг України знаходяться у вкрай незадовільному стані, те саме  можна сказати і про Луганщину.

У 2018 році уряд передав 123 тисяч кілометрів доріг на рівень областей, бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Процитуємо міністра: «З 1 січня цього 123 000 км доріг передано на обласний рівень. На їх утримання передбачено 35 % Дорожнього фонду, який теж запрацював з цього року. У 2018 - бюджет обласних доріг становить понад 11 млрд грн!!! Тому, коли Ви бачите, що місцеві дороги не ремонтують - маєте повне право запитати в керівника області: «В чому справа?»- написав він.

За даними міністерства, найкраще кошти Дорожнього фонду використовували Київ (69%) та Івано-Франківська область (65%). За ними ідуть Хмельницька (54%), Київська (48%), Чернівецька і Вінницька (по 47%), а також Сумська (41%) області.

Найгірший показник - 0% - в Черкаській області. Також відстають Херсонська і Миколаївська (по 8%), Рівненська (11%), Луганська (12%), Полтавська (13%), Закарпатська і Дніпропетровська (по 14%), Житомирська (16%) і Запорізька (17%) області.

Зрозуміло, що нас цікавить саме Луганщина. Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? На що сподіватися мешканцям області? Які дороги знаходяться у найбільш поганому стані?  Чого очікувати далі? Чи будуть продовженні роботи і на яких ділянках? Саме про це ми говорили з нашими співрозмовниками.

Пріоритетними напрямами дорожнього будівництва на 2018 рік є автошляхи, які з’єднують область із сусідніми Харківською (Куп’янськ-Сватове) та Донецькою (Попасна-Лисичанськ, Старобільськ-Бахмут) областями, дороги Щастя-Станиця Луганська, Старобільськ-Новоайдар та дороги, що ведуть до Сєвєродонецька. 

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Миколайович Циганський  докладно розповів про стан справ на Луганщині. Головний висновок - проблема з фінансуванням. Не вистачає, грошей для державних доріг,  але у місцевих бюджетах кошти є. Саме на них і переключилися підрядники.

Про які конкретно напрямки ми говорили? Зрозуміло, про найбільш складні дороги: Старобільськ – Сєвєродонецьк, Сєвєродонецьк – Новоайдар, Ново-Астрахань – Сєвєродонецьк, дорогу на Щастя, дороги у Кремінському районі, а саме у районі селища Ново-Астрахань.

Не оминули ми проблему доріг у північних районах Луганшини, а саме – Марківський район, Троїцький район, Міловський район, Сватівський район (особливо в районі Сватівського спуску – в’їзд до Сватова з Харківського напрямку), говорили про те, що є документація, але немає грошей на дорогу Старобільськ-Новоайдар. Ось така у нас вийшла розмова.

Закінчити нашу розмову, я хочу завершити короткою замальовкою  саме з місця подій, з ремонту доріг.

Дорога Н-26 «Чугуїв – Мілове» (дорога проходить через місто Старобільськ). Ця дорога поєднує Луганську область та Харківську область. Мешканці Луганщини,  автомобілісти знають що ця дорога була майже повністю вбита.

І ось цьогорічний результат Луганщина виконала свою частину і це може побачити кожен, хто прямує по цій важливій трасі, яка з’єднує дві області.  Роботи виконували приватні підрядники -   підприємства, які було обрано за результатами тендерів, які провела Служба автомобільних доріг у Луганській області у системі ProZorro. Роботи з поточного середнього ремонти виконували два підприємства  - колективне  підприємство «Кремінський агрошляхбуд» та ТОВ «БК ЄВРОДОР» (місто Дніпро).

Окрім цього, на деяких ділянках працювали філії ДП «Луганський облавтодор».  

Днями тут, на дорозі Н-26, проводилася розмітка  на ділянках 110, 117-120 кілометри. Роботи виконувалися силами підрядних підприємств. Говорить провідний інженер відділу якості та технічного контролю Служби автомобільних доріг у Луганській області Ігор Козаченко.

«Таким чином, дорога від в’їзду з Харківської області на Луганщину зроблена. Тепер черга за харківчанами, і роботи тут вже розпочалися, є сподівання, що у цьому році вони підтягнуться», - зазначає   Ігор Козаченко – «Після того, як всі роботи на дорозі Н-26 закінчать, експлуатаційне утримання відремонтованої дороги буде покладено на ДП «Луганський облавтодор».  

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа

 


Понравилась новость? ЖМИ!


 

 

 

Лента новостей

27.02 / 21:00

Один військовослужбовець загинув та ще один отримав поранення

27.02 / 19:52

На КПВВ на лінії розмежування посилено заходи контролю - температурна перевірка

27.02 / 18:00

Рівень підроблення гривні залишається стабільно низьким

27.02 / 17:22

Правда про вартість споживчих кредитів

27.02 / 16:45

Платники перерахували до бюджетів усіх рівнів майже 230 млн грн

27.02 / 16:20

Платники податків Луганщини користуються правом на відшкодування ПДВ

27.02 / 16:00

Поліція встановлює обставини ДТП з постраждалими

27.02 / 15:57

Поліція відстежує ситуацію щодо підтоплення домоволодінь у Борівському

27.02 / 15:55

Відбулось засідання робочої групи з детінізації економіки

27.02 / 14:31

Ситуація в контрольних пунктах в’їзду-виїзду на 27.02.2020

27.02 / 14:04

Підпрємець-пенсіонер сплачує ЄСВ за власним бажанням

27.02 / 13:45

Затримали за отримання неправомірної вигоди

27.02 / 13:43

Прокуратура Луганської області оскаржила звільнення особи

27.02 / 13:40

Внаслідок підриву один військовослужбовець ООС загинув

26.02 / 17:05

Що можна зробити для підвищення імунітету?

26.02 / 17:01

Чотирьом бойовикам заочно повідомили про підозру

26.02 / 16:11

Міжнародний проект «Музика і діалог» набір музикантів

26.02 / 16:08

Спортсмени-підводники Луганщини – на п’єдесталі всеукраїнських змагань

26.02 / 14:28

Заява НСЖУ з приводу ситуації із обрання членів Наглядової ради НСТУ

26.02 / 14:21

Всеукраїнська акція на підтримку регіонального суспільного ТБ і радіо «Інформаційна година»

26.02 / 13:02

СБУ виявила схрон зі снарядами та протитанковими мінами

26.02 / 11:51

Поліцейські затримали збувача наркотиків

26.02 / 11:32

Гвардійці затримали громадянина за підозрою у співпраці з російсько-окупаційними військами

26.02 / 11:27

25 лютого втрат серед військовослужбовців Об’єднаних сил не було

25.02 / 10:57

Збройні формування Російської Федерації 5 разів порушили режим припинення вогню

24.02 / 20:47

Сьогодні втрат серед військовослужбовців Об’єднаних сил немає

24.02 / 19:50

Усі КПВВ в районі ООС переходять на весняний графік роботи

24.02 / 18:46

Розпочався обласний відкритий фестиваль-конкурс «Байбак-fest»

24.02 / 17:37

Минулоріч проведено понад 14000 культурно-мистецьких заходів

24.02 / 16:13

Не перевищено епідемпоріг захворюваності

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus