Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  16:07 Верховна Рада, попри домовленості, відмовилась розглядати закони Зеленського 15:00 У Рубіжному проводитиметься перформанс-акція «Бюджетний пиріг» 14:56 П’ять запитань про субсидії 11:32 Я щеплень не боюся. Доступно про календар щеплень 10:55 Вісім українських солдат попали у полон 10:06 Що робити з простроченим товаром? 09:00 Троє військовослужбовців Об'єднаних сил отримали поранення 14:52 Судитимуть оперуповноваженого Нацполіції та військовослужбовця ЗСУ 13:23 На колишнього інспектора Нацполіції накладено штраф 13:20 Місцеві бюджети отримали 4,5 млн грн від ліцензування алкоголю та тютюну  
     
 
 

Переселенцы


11.09.2018 / 00:43 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? (частина перша)

Ось і закінчилося таке швидкоплинне літо. Зрозуміло, що попереду – вересень, який за прогнозами, має порадувати нас теплом, втім, і до зими вже не далеко.

Сьогодні поговоримо про неприємні речі – про дороги, стан яких викликає щире занепокоєння у мешканців України.

Близько  80 відсотків доріг України знаходяться у вкрай незадовільному стані, те саме  можна сказати і про Луганщину.

У 2018 році уряд передав 123 тисяч кілометрів доріг на рівень областей, бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Процитуємо міністра: «З 1 січня цього 123 000 км доріг передано на обласний рівень. На їх утримання передбачено 35 % Дорожнього фонду, який теж запрацював з цього року. У 2018 - бюджет обласних доріг становить понад 11 млрд грн!!! Тому, коли Ви бачите, що місцеві дороги не ремонтують - маєте повне право запитати в керівника області: «В чому справа?»- написав він.

За даними міністерства, найкраще кошти Дорожнього фонду використовували Київ (69%) та Івано-Франківська область (65%). За ними ідуть Хмельницька (54%), Київська (48%), Чернівецька і Вінницька (по 47%), а також Сумська (41%) області.

Найгірший показник - 0% - в Черкаській області. Також відстають Херсонська і Миколаївська (по 8%), Рівненська (11%), Луганська (12%), Полтавська (13%), Закарпатська і Дніпропетровська (по 14%), Житомирська (16%) і Запорізька (17%) області.

Зрозуміло, що нас цікавить саме Луганщина. Літо закінчилося. Що встигли зробити дорожники Луганщини? На що сподіватися мешканцям області? Які дороги знаходяться у найбільш поганому стані?  Чого очікувати далі? Чи будуть продовженні роботи і на яких ділянках? Саме про це ми говорили з нашими співрозмовниками.

Пріоритетними напрямами дорожнього будівництва на 2018 рік є автошляхи, які з’єднують область із сусідніми Харківською (Куп’янськ-Сватове) та Донецькою (Попасна-Лисичанськ, Старобільськ-Бахмут) областями, дороги Щастя-Станиця Луганська, Старобільськ-Новоайдар та дороги, що ведуть до Сєвєродонецька. 

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Миколайович Циганський  докладно розповів про стан справ на Луганщині. Головний висновок - проблема з фінансуванням. Не вистачає, грошей для державних доріг,  але у місцевих бюджетах кошти є. Саме на них і переключилися підрядники.

Про які конкретно напрямки ми говорили? Зрозуміло, про найбільш складні дороги: Старобільськ – Сєвєродонецьк, Сєвєродонецьк – Новоайдар, Ново-Астрахань – Сєвєродонецьк, дорогу на Щастя, дороги у Кремінському районі, а саме у районі селища Ново-Астрахань.

Не оминули ми проблему доріг у північних районах Луганшини, а саме – Марківський район, Троїцький район, Міловський район, Сватівський район (особливо в районі Сватівського спуску – в’їзд до Сватова з Харківського напрямку), говорили про те, що є документація, але немає грошей на дорогу Старобільськ-Новоайдар. Ось така у нас вийшла розмова.

Закінчити нашу розмову, я хочу завершити короткою замальовкою  саме з місця подій, з ремонту доріг.

Дорога Н-26 «Чугуїв – Мілове» (дорога проходить через місто Старобільськ). Ця дорога поєднує Луганську область та Харківську область. Мешканці Луганщини,  автомобілісти знають що ця дорога була майже повністю вбита.

І ось цьогорічний результат Луганщина виконала свою частину і це може побачити кожен, хто прямує по цій важливій трасі, яка з’єднує дві області.  Роботи виконували приватні підрядники -   підприємства, які було обрано за результатами тендерів, які провела Служба автомобільних доріг у Луганській області у системі ProZorro. Роботи з поточного середнього ремонти виконували два підприємства  - колективне  підприємство «Кремінський агрошляхбуд» та ТОВ «БК ЄВРОДОР» (місто Дніпро).

Окрім цього, на деяких ділянках працювали філії ДП «Луганський облавтодор».  

Днями тут, на дорозі Н-26, проводилася розмітка  на ділянках 110, 117-120 кілометри. Роботи виконувалися силами підрядних підприємств. Говорить провідний інженер відділу якості та технічного контролю Служби автомобільних доріг у Луганській області Ігор Козаченко.

«Таким чином, дорога від в’їзду з Харківської області на Луганщину зроблена. Тепер черга за харківчанами, і роботи тут вже розпочалися, є сподівання, що у цьому році вони підтягнуться», - зазначає   Ігор Козаченко – «Після того, як всі роботи на дорозі Н-26 закінчать, експлуатаційне утримання відремонтованої дороги буде покладено на ДП «Луганський облавтодор».  

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа

 


Понравилась новость? ЖМИ!


 

 

 

Лента новостей

22.05 / 16:07

Верховна Рада, попри домовленості, відмовилась розглядати закони Зеленського

22.05 / 15:00

У Рубіжному проводитиметься перформанс-акція «Бюджетний пиріг»

22.05 / 14:56

П’ять запитань про субсидії

22.05 / 11:32

Я щеплень не боюся. Доступно про календар щеплень

22.05 / 10:55

Вісім українських солдат попали у полон

22.05 / 10:06

Що робити з простроченим товаром?

22.05 / 09:00

Троє військовослужбовців Об'єднаних сил отримали поранення

21.05 / 14:52

Судитимуть оперуповноваженого Нацполіції та військовослужбовця ЗСУ

21.05 / 13:23

На колишнього інспектора Нацполіції накладено штраф

21.05 / 13:20

Місцеві бюджети отримали 4,5 млн грн від ліцензування алкоголю та тютюну

21.05 / 12:15

Луганщина перерахувала понад 63 млн грн військового збору

21.05 / 11:49

За вбивство знайомого зловмисника засуджено до 10 років

21.05 / 11:05

Про податок на нерухомість

21.05 / 10:30

Kasta з ПриватБанком та Visa запустили в Україні біометричну оплату покупок

21.05 / 09:58

Важкоатлети Луганщини на п’єдесталі змагань

20.05 / 22:14

«Не жебракуємо, але й не шикуємо», або Чим живуть «районки» Луганщини після роздержавлення (частина друга)

20.05 / 21:32

«Не жебракуємо, але й не шикуємо», або Чим живуть «районки» Луганщини після роздержавлення (частина перша)

20.05 / 19:29

Гройсман: «Я прийняв рішення подати у відставку»

20.05 / 17:58

Завтра – початок ЗНО

20.05 / 17:55

Водії зможуть замовити та оплатити номерні знаки онлайн

20.05 / 17:10

Поліцейські стали переможцями боксерського турніру «Олімпійська надія»

20.05 / 16:50

Про заповіт на спадщину

20.05 / 16:20

Стартував всеукраїнський пілотний проект «Діти! Поліція! Безпека!»

20.05 / 15:38

Проходить тренінг для поліцейських - «Ефективна комунікація поліції з громадою»

20.05 / 14:32

На Луганщині поліцейські вилучили арсенал зброї та вибухівки

20.05 / 14:08

Інавгураційна промова Президента України Володимира Зеленського

20.05 / 14:07

Самый большой кинофестиваль для детей и подростков «ЧилдренКинофест» объявил программу

20.05 / 13:57

Наше найперше завдання – припинення вогню на Донбасі - Володимир Зеленський

20.05 / 13:43

Знешкодили близько півтори сотні вибухонебезпечних предметів

20.05 / 13:00

Володимир Зеленський закликав чиновників відмовитися від фотографій Глави держави

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus