Сьогодні поговоримо роботу Державної міграційної служи України, про українські паспорти – про новий ID-паспорт та про біометричний закордонний паспорт.
Ця тема турбує «пересічних громадян». Про це хочуть знати не тільки жителі української Луганщини.
Ця тема – українські паспорти – дуже важлива для тих наших співгромадян, які зараз мешкають на тимчасово окупованій території.
З урахуванням цього, я підготував цикл передач про це. Моє завдання – докладно та зрозуміло пояснити складні речі нашого сьогодення.
Про важливість цієї теми свідчить статистика отримання паспортів – дуже значний попит!
Так, за даними Міграційної служби Луганської області, попит на оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки у листопаді 2019 року залишається таким же високим, як і в минулі місці поточного року. Всього за 11 місяців 2019 року оформлено: 33 186 (більш ніж 33 тисячі) ID-карток; 44 731 (майже 45 тисяч) закордонних паспортів.
Я розповім про те, які цілі та завдання ДМС, як працюють територіальні підрозділи Управління ДМС України в Луганській області, як можна оформити паспорт через Центри надання адміністративних послуг, скільки у Луганській області оформлено біометричних документів?
Потім ми надамо відповідь на питання, як пов’язані з отриманням першого паспорту.
Поговоримо про оформлення паспорта громадянина України у формі картки (у разі обміну паспорта, замість втраченого або викраденого).
Розповімо про те, яка вартість адміністративного збору, який порядок оформлення ID-картки? чи обов`язково замінювати паспорт-книжечку на ID-картку? який строк дії паспорт громадянина України у формі картки? Не облишимо і таку тему, як вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25-та 45-річного віку.
Окремо поговоримо про закордонні біометричні паспорти, про механізм отримання такого паспорту. Де і як можуть отримати паспорт України жителі непідконтрольних територій і переселенці? Скільки коштує паспорт громадянина України для виїзду за кордон?
Питань – дуже багато. Скажу просто тільки у нас ви дізнаєтесь все що ви хотіли знати про українські паспорти.
Наш співрозмовник – перший заступник начальника управління Державної міграційної служби України у Луганській області Олександр Вікторович Церковний. Сьогодні – наша перша зустріч.
Державна міграційна служба України (ДМС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ.
ДМС здійснює оформлення і видачу громадянам України документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство.
Державна міграційна служба України досить молода служба, яка була створена Указом Президента України у 2010 році. У серпні 2014 року, Постановою Кабінету Міністрів України було затверджено нове Положення про Державну міграційну службу України.
Коротко кажучи, все, що стосується паспортів та реєстрації, міграції та еміграції громадян – все це входить до кола справ ДМС України.
Докладніше про це розповідає наш співрозмовник – Олександр Вікторович Церковний. Ось така у нас відбулася розмова.
За словами нашого співрозмовника, найчастіше до територіальних підрозділів Управління ДМС України в Луганській області звертаються мешканці, які хочуть отримати закордонний паспорт з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України у формі ID-картки. Докладніше про це говорить Олександр Церковний.
Найбільш завантаженим, враховуючи територію адміністративного обслуговування та документування громадян з тимчасово непідконтрольної території, серед територіальних підрозділів є Станично-Луганський районний відділ УДМС у Луганській області. Саме сюди (у Станицю Луганську), більш за всі інші, звертаються мешканці тимчасово непідконтрольної території.
Державні служби намагаються наблизитися до громадян. Не виключення цього і ДМС. В теперішній час Управління Державної міграційної служби України в Луганській області та його п'ятнадцять територіальних підрозділів працюють в штатному режимі.
Через ЦНАПи надаються найбільш популярні адміністративні послуги, у тому числі вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку. Для ЦНАПів області придбано комплекти обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки та документів, що дають право громадянину України на виїзд за кордон та містять безконтактний електронний носій.
Олександр Вікторович Церковний розповів як відбувається співпраця з місцевими органами влади і що це дає пересічним громадянам. Адже тепер всі питання можна вирішити на місці, у центрах надання адміністративних послуг. Тепер не треба їхати до Сєвєродонецька щоб вклеїти фотокартку, або отримати закордонний паспорт.
Нагадаю, що у минулому році Кабінет Міністрів України змінив порядок оформлення внутрішніх паспортів громадянина України. Уряд виключив з постанови від 25 березня 2015 року № 302 положення, яке передбачало можливість видачі паспорта громадянина України у формі книжки. Відтепер нові паспорти будуть видавати лише у формі ID-карти. ID-карта є аналогом внутрішнього українського паспорта.
Наступного разу ми докладно поговоримо про заміну паспорта у формі книжечки на ID-картку. Поговоримо про те, чи існують якісь строки заміну паспорту, про електронну чергу для запису на обмін паспорту.
Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.