Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  18:13 Відбулась нарада з питань дотримання виборчого законодавства 16:55 Справу за фактом ДТП у Сватовому направлено до суду 14:57 Чемпіонат Луганщини з боулінгу серед спортсменів з вадами слуху 14:30 Путешествуем с ПриватБанком 14:20 Щоденний брифінг представника прес-центру Об'єднаних сил 21.02.2019 року 12:17 Російські найманці обладнують нові вогневі позиції в районі Первомайського 12:05 На Луганщині правоохоронці вилучили арсенал зброї та боєприпасів 11:32 Украинские студенты выбирают ПриватБанк 10:15 Окупанти не пропустили спостерігачів для моніторингу ситуації до Верхньошироківського 10:00 Поліцейські встановили місцезнаходження підлітка-втікача  
     
 
 

Есть мнение


22.08.2018 / 08:31 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Про багаті врожаї та погані дороги

Сьогодні поговоримо про великі врожаї та про дорожню інфраструктуру Луганщини. На перший погляд, ці речі не пов’язані із собою, але насправді дуже пов’язані.

Агроринок України та Луганщини в останні роки активно розвивається. Дякуючи Богові, хліба достатньо. Ми сьогодні маємо стільки зерна, що нам для внутрішнього споживання хліба вистачає 5-ї частини, а все інше зерно ми експортуємо, годуємо весь світ. Сьогодні загалом про країні ми збираємо і будемо збирати не менше 60-ти млн. тонн зерна. Про це повідомляє прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства України. 

Цьогорічні жнива ранніх зернових та зернобобових культур на Луганщині  завершені. Вже майже завершилися жнива ранніх зернових, на черзі – соняшник та інші культури.

Аграрії отримали значний валовий збір зерна. За даними департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації, валовий збір ранніх зернових та зернобобових на Луганщині склав майже один мільйон тонн.

Буквально – найсвіжіші дані такі: валовий збір ранніх зернових та зернобобових культур склав 956 тис. тонн, середня врожайність – 28 ц/га. Зокрема, озимої пшениці намолочено 827 тис. тонн (врожайність 30 ц/га), ярого ячменю – 92 тис. тонн (врожайність – 20  ц/га). Радується душа, коли ми бачимо багаті врожаї хліба на ланах Луганщини.

І якщо ми радіємо з приводу багато врожаю, то сумуємо, дивлячись на дороги, по яким везуть врожай.    Йдуть по дорогам Луганщини фури із зерном. Та хіба то фури? Цілі автопоїзди – сама машина – потужний трейлер, та ще й причіп. Вага такого трейлера сягає щонайменше 50 тонн, а часто-густо і 60, і всі 80 тонн, і більше! Для порівняння, залізничний вагон вміщує 60 тонн.

Не раз від спеціалістів доводилося чути, що на відновлення автошляхів Луганщини необхідно понад чотири мільярди гривень. І хоча за останні роки фінансування галузі зросло, маємо щорічну суму в десять разів меншу за потрібну.

На підконтрольній українській владі території Луганщини знаходяться понад 3600 км державних, місцевих та комунальних автомобільних доріг. У них різні балансоутримувачі, джерела фінансування і, відповідно, рівні відповідальності за поточний стан цих доріг теж різні. Але загальний стан доріг Луганщини – жалюгідний. Загалом по Україні близько 80 відсотків доріг знаходиться у незадовільному стані.

Цьогоріч дорожники зосередили  зусилля на відновленні напрямків в’їздів до Харківської та Донецької областей, що має забезпечити комфортне сполучення між регіонами. Окрім цього, дорожники працюють на низці  проблемних ділянок. На багатьох теперішніх провідних дорожніх напрямках існуючі проблеми не вирішувалися десятиріччями.

Крім того, у зв’язку з подіями останніх років, на дорогах, що пролягають на підконтрольній українській владі території, значно зріс вантажопотік – це також пришвидшує їх руйнування.
Служба автомобільних доріг у Луганській області разом та  ДП «Луганський облавтодор» несуть відповідальність саме за дороги державного значення.

Дорожники, в межах фінансування, роблять все можливе для належного експлуатаційного утримання доріг державного значення у Луганській області. Проте, ситуація ускладнюється тим, що автоперевізники нехтують чинним законодавством. Ситуація загострюється  саме у  жнива.

Головний інженер філії «Старобільська дорожньо-експлуатаційні дільниця (ДЕД)» Віталій Лопатін розповів як співробітники філії  проводять аварійний ямковий ремонт на територіальній автодорозі державного значення Т-13-02 «Контрольно-пропускний пункт «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут».

Втім, за словами Віталія Лопатіна, головна проблема поганого стану доріг на Старобільщині, зерно-трейлери, які йдуть з перевантаженням та руйнують дороги. Ситуація вкрай загострюється під час жнив.

Порушуючи всі вимоги законодавства, дорогами Луганщини пересуваються великовантажні автопоїзди, які руйнують дороги.  Рух великовагових транспортних засобів  при високих температурах повітря – порушення чинного законодавства.

Що говорить закон? З метою збереження автомобільних доріг загального користування від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди, керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007, було введено обмеження на визначених ділянках доріг руху великовагового транспорту загальною вагою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш 7 тон, при температурі більше + 28 С.

Державне агентство автомобільних доріг («Укравтодор»)  ввело обмеження на рух великовагових транспортних засобів в денний час доби при високих температурах повітря.  Обмеження діють з  1 червня 2018 року з 10.00 години до 22.00 години.

Провідний інженер відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Ігор Козаченко розповів про порушення законодавства при перевезенні вантажів та про майданчики для відстою транспорту.

Дорожники облаштували три майданчики для перевірок тоннажу великогабаритних машин.  Майданчики розташовані на дорогах Р-66 (об’їзна дорога Кремінна), дорога Н-26 (у районі Сватівського блокпосту), на дорозі Т-13-06 (виїзд із Сєвєродонецьку на Новоайдар).

На  управління «Укртрансбезпеки» у Луганській області покладене завдання  здійснювати  рейдові перевірки, дотримання, перевізниками та водіями вимог, правил перевезення вантажів і пасажирів.

Як повідомляє Луганська обласна державна адміністрація, в Луганській області триває боротьба з перевантаженням на дорозі. Працюють  мобільні  вагові  комплекси Укртрансбезпеки у Луганській області. Але… на всю Луганщину діє аж чотири мобільних вагових комплекси!

Начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Миколайович Циганський  докладно розповів про руйнування доріг на Луганщині. Ось така у нас вийшла розмова.

В зв’язку з тим, що асфальтобетонне покриття автомобільних доріг має властивість акумулювати сонячну енергію через темний колір поверхні, в літню пору року його температура значно вища ніж температура повітря. При температурі повітря 28 С температура поверхня асфальтобетону сягає 43 С , що приводить до розм’якшення бітумів і відповідно втратою асфальтобетону необхідної міцності. Аналіз руйнівного впливу повної ваги автотранспортних засобів показав, що руйнування матеріалу дорожнього покриття виникає при осьовому навантаженні автомобіля більше 7 тонн.

Для відстою великовагового транспорту оприлюднили  перелік стоянок -  майданчиків відстою транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування на випадок виникненні обмежень в русі та інших ситуацій.

Проте фури йдуть…

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа

 


Понравилась новость? ЖМИ!


 

 

 

Лента новостей

21.02 / 18:13

Відбулась нарада з питань дотримання виборчого законодавства

21.02 / 16:55

Справу за фактом ДТП у Сватовому направлено до суду

21.02 / 14:57

Чемпіонат Луганщини з боулінгу серед спортсменів з вадами слуху

21.02 / 14:30

Путешествуем с ПриватБанком

21.02 / 14:20

Щоденний брифінг представника прес-центру Об'єднаних сил 21.02.2019 року

21.02 / 12:17

Російські найманці обладнують нові вогневі позиції в районі Первомайського

21.02 / 12:05

На Луганщині правоохоронці вилучили арсенал зброї та боєприпасів

21.02 / 11:32

Украинские студенты выбирают ПриватБанк

21.02 / 10:15

Окупанти не пропустили спостерігачів для моніторингу ситуації до Верхньошироківського

21.02 / 10:00

Поліцейські встановили місцезнаходження підлітка-втікача

21.02 / 09:12

20 лютого російські окупаційні війська 13 разів порушили режим припинення вогню

20.02 / 17:26

ПриватБанк подписал с ProZorro соглашение о добросовестной конкуренции в публичных закупках

20.02 / 15:53

Для української армії зібрали понад 13,5 млн грн

20.02 / 13:54

Обстріли на Донбасі продовжуються

20.02 / 10:51

Направлено до суду обвинувальний акт за фактом насильства щодо правоохоронця

20.02 / 10:49

Платники податків Луганщини користуються правом на відшкодування ПДВ

20.02 / 10:04

Отримали спадщину? Що з оподаткуванням?

19.02 / 17:29

Юлія Тимошенко підтримала флешмоб Луганської «Батьківщини» «Це мій Герб»

19.02 / 16:55

ПриватБанк обслуживает половину украинского агросектора

19.02 / 16:15

Поліція зареєструвала повідомлення про можливе порушення виборчого законодавства

19.02 / 15:08

На Луганщині поліцейські затримали «народного міліціонера» з «ЛНР»

19.02 / 12:29

На Мюнхенській конференції з безпеки обговорили зниження тарифів на газ для українців

19.02 / 12:11

Депутати від ВО «Батьківщина» Новоайдарського району відзвітували перед виборцями

19.02 / 12:07

Поліція Луганщини затримала жінку з Войська Донського

19.02 / 10:49

Про гроші та Уряд

19.02 / 10:48

Чоловіку, який дав хабара, повідомлено про підозру

19.02 / 09:36

Російські окупаційні війська 12 разів порушили режим припинення вогню

19.02 / 09:17

Про електронний кабінет платників податків

18.02 / 16:38

760 жителів Луганщини задекларували майже 39 млн грн доходів

18.02 / 16:31

Про суму виторгу із застосуванням реєстраторів

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus