Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  11:26 Піротехніками на Луганщині вилучено сім одиниць вибухонебезпечних предметів 11:16 Луганская ТЭС перешла на частичное использование угля 09:15 Ситуація в районі проведення операції була цілком контрольованою Об'єднаними силами 18:17 Що заважає подолати гендерні стереотипи в українському суспільстві? (частина друга) 17:26 Що заважає подолати гендерні стереотипи в українському суспільстві? (частина перша) 16:43 Омбудсмен Людмила Денисова ознайомилась з роботою КПВВ «Станиця Луганська» 16:41 За кошти ДФРР у Троїцькому районі будуються спортивні майданчики 16:29 Покарання за організацію «референдуму» на підтримку «ЛНР» 16:26 Платники податків Луганщини почали частіше звертатися до ДФС за отриманням адмінпослуг 15:34 Запровадили відстріл хижих та шкідливих тварин  
     
 
 

Есть мнение


24.04.2018 / 08:47 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Чотири місяця зими та паводок на додачу (частина друга)

Продовжуємо  говорити про дорожню інфраструктуру Луганщини. Після чотирьох місяців  зими дорожники Луганщини приступили до ремонтних робіт.

Розпочинається активна фаза ремонту доріг області

Нагадаю, що у грудні 2017 року головою обласної державної адміністрації – керівником обласної військово-цивільної адміністрації Юрієм Гарбузом 2018-й було оголошено «Роком доріг». Цю тему знов підняв на зустрічі з журналістами заступник голови обласної держадміністрації Вадим Данієлян.

За його словами,  у поточному році Луганщина  отримує рекордне фінансування. «Майже 350 млн гривень буде спрямовано на дороги загального користування місцевого значення, а також приблизно аналогічна сума – на дороги загального користування державного значення», – наголошує  Вадим Данієлян.

Зокрема, фінансування капітального, поточного середнього, дрібного ремонтів та експлуатаційного утримання доріг державного значення передбачається зі спеціального фонду держбюджету та обласного бюджету. На заходи на автошляхах місцевого значення спрямовано субвенцію з державного бюджету.

Під ремонти підпадають найбільш важливі напрямки, а також мости. Так, цьогоріч заплановані роботи на ділянці об’їзної дороги у Кремінній до дороги Р-66, яка з’єднує Сватове та Рубіжне.

Також розпочнеться ремонт на шляху в'їзду до Харківської області. До речі, вже є домовленості з сусідньою областю щодо ремонту з обох сторін. Зокрема, буде відремонтована ділянка до Сватового, а також так званий «Сватівський підйом».

Відновлять і ділянку дороги місцевого значення від Попасної до Лисичанська, яка з’єднує Луганщину з Бахмутом Донецької області.

Серед пріоритетів – відновлення автошляху між Щастям ти населеним пунктом Широкий, що прямує до єдиного в області КПВВ «Станиця Луганська», який мали відремонтувати минулоріч. Проте, підрядник, що переміг у тендері, відмовився від робіт через те, що неподалік розташована лінія розмежування.

Наразі триває пошук джерела фінансування для робіт на ділянках автошляху між Старобільськом та Новоайдаром.

Про мости

У цьому році планується відновити шляхопровід у Попаснянському районі у напрямку Бахмуту. На поточний час триває експертиза проектно-кошторисної документації. Кошти на капітальний ремонт цього об’єкту вже виділено.

За словами Вадима Данієляна, заплановані ремонти ще двох мостів – у Сватовому та Новоайдарському районі. Очікується завершення робіт на мосту в Троїцькому Попаснянського району.

Читайте також Чотири місяця зими та паводок на додачу (частина перша)

Також цьогоріч передбачені кошти на аварійний ямковий ремонт доріг та благоустрій територій, що прилягають к основним шляхам.

На ділянках, де роботи розпочалися у минулому році, планується їх завершити, зокрема, між Сєвєродонецьком та Рубіжним.

Основні роботи будуть зосереджені за напрямками Сєвєродонецьк-Старобільськ та виїздів з нашої області. Крім того, передбачені необхідні кошти на проектно-кошторисну документацію для реалізації робот на низці об’єктів у наступному періоді.

«Для того, щоб привести мережу автошляхів Луганщини до належного стану, необхідно близько 5 млрд гривень. Ця сума для області є не підйомною. Ми повинні першочергово відновити критично важливі для людей напрямки автомобільного сполучення», – зазначає Юрій Гарбуз.

До речі, Юрій Гарбуз визначив ремонт дороги до Станиці Луганської, як невідкладний напрямок дорожнього будівництва.

Знову про аварійний ямковий ремонт

Сьогодні майже у всіх районах працівники підприємства «Луганський облавтодор» вийшли на дороги з метою проведення аварійного ямкового ремонту та приведення їх до належного експлуатаційного стану.

В першу чергу, на Луганщині, проводиться ямковий ремонт на аварійних ділянках автодоріг державного значення. Щоденно у ремонтних роботах задіяні 22 бригади.

«Луганським облавтодором» та Службою автомобільних доріг в Луганській області визначені маршрути на дорогах державного значення,  які мають найважливіше соціальне значення. Роботи виконуються гарячою асфальтобетонної суміщу, що передбачає такі види робіт як: фрезерування та очищення дорожнього покриття, укладання з наступним ущільненням асфальтобетонної суміші, методом просочення та чорним щебенем, струменевим методом.

Варто зауважити, що гострою є проблема щодо комунальних автомобільних доріг. Нажаль, комунальні підприємства, які підпорядковані місцевій владі,  дуже слабко підготовлені до роботи, а місцева влад часто-густо відмовляється виділяти фінансування на ремонт доріг, хоча це  - відповідальність місцевої влади.

Європейські реформи  доріг. Тепер і в Україні

Керівник Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор» Славомір Новак добре розуміється на тому, що в Україні 95 відсотків доріг знаходиться у жахливому стані. Ба більш того, на відміну від інших він знає що робити та як змінювати ситуацію на краще.

Новак був міністром транспорту Польщі з 2011-го до 2013 року. У жовтні 2016 року очолив Держагентство автомобільних доріг України. На Луганщині він не частий гість, був влітку 2017 року саме тоді ми і поспілкувалися.

Чим мене особисто вразив Новак? Стратегічним баченням ситуації. Він говорив про те, що без якісних доріг не може бути європейської України. Дійсно, Україна потребує збільшення фінансування ремонту і будівництва доріг. І гроші Уряд знаходить.

Не дуже давно, Славомір Новак, виступаючи в ефірі телеканала ZIK, нагадав, що Польща активізувала ремонт і будівництво нових доріг тільки після вступу в Європейський Союз.

За його словами, для збільшення фінансування, тоді в Польщі  для цього створили Дорожній фонд і провели «децентралізацію доріг». Рівно те саме робиться і сьогодні в Україні: і Дорожній фонд, і «децентралізація доріг».

«Тільки після того, як ми увійшли до Європейського Союзу, ми розпочали ремонтувати дороги, оскільки так само, як і в Україні, у нас не вистачало грошей. Тобто де-факто масштабний ремонт доріг ми розпочали з 2006 року, тобто ми ремонтували дороги не 20 років.

Приспішили ми тоді, коли я мав можливість бути міністром. Ми побудували дуже багато автострад та автобанів. Тобто без участі у ЄС ми б не збудували ніяких доріг», – наголосив Новак.

Він закликав українців «не міняти європейського напряму».  «Я вірю, що Україна буде членом ЄС, але це не означає, що в Україні мають чекати з ремонтом до вступу в ЄС», – сказав глава «Укравтодору».

Новак нагадав, що завдяки створенню дорожнього фонду «Укравтодор» тепер відповідає за 50 тис. км доріг.

«Те фінансування, яке ми отримали у 2017 році, буде збільшене у 2018-му. Оскільки фірми бачать, що є гроші, то починають залучати нові технології, брати на роботу більше людей та купувати техніку. У 2020 році ми повинні дійти до рівня ремонту 4–5 тис. км доріг. Якщо поділимо 50 тис. км на п'ять, то за 10 років ми відремонтуємо існуючу сітку», – запевнив Славомір Новак.

До речі  прем'єр-міністр України Володимир Гройсман говорить те саме.

Чи потрібен аварійний ямковий ремонт?

Але поки політики говорять, на Луганщині дорожники роблять… аварійний ямковий ремонт. Чи потрібен цей ремонт нашим дорогам? Навіщо робити той клятий ямковий ремонт?

Відповідь дає проста арифметика. Вартість ремонту одного квадратного метра ямкового ремонту дороги – 350 гривень. А можна зробити все і відразу? – Можна! Але де взяти кошти? На середній поточний ремонт одного  кілометру дороги в середньому без зміни категорійності і без укріплення основи потрібно від 4,5 до 8 млн. грн.

На багатьох ділянках доріг дорожнє покриття під час зимового періоду зазнало значних ушкоджень. За словами співробітників   облавтодору, це відбувається внаслідок руйнівного впливу частих різких перепадів температури повітря та надмірної вологості протягом зимового періоду, асфальтобетонне покриття втрачає свою опорну здатність та, не витримуючи навантажень під час руху машин, руйнується. Із невеликих вибоїн та тріщин утворилися великі ями, напливи та інші деформації.

Саме тому, дорожниками виконується аварійний ямковий ремонт.

А чи можна взагалі, відмовитися від аварійного ямкового ремонту? Ну, не можна дивитися – латка на латці. Проведення аварійного ямкового ремонту виявляється не просто важливим, а вкрай необхідним. Інакше, за словами директора «Луганського облавтодору» Олександра Коротуна, дороги Луганщини втратимо.

Першочергове завдання дорожників, яке доводить «Укравтодор»  – до 1-го травня ліквідувати ямковість на міжнародних трасах, до 1-го червня забезпечити безаварійний проїзд національними та територіальними автошляхами.

Про початок сезону дорожніх робіт, про цілі та завдання, які стоять перед дорожниками Старобільщини розповів начальник  філії «Старобільська (ДЕД)» В’ячеслав Михайлович Пропльоткін. Він особливо відзначив – водії мають дотримуватися правил дорожнього руху.

Днями тижні співробітники філії «Старобільська дорожньо-експлуатаційні дільниця (ДЕД)» працювали на автодорозі  - Н-26. Роботи велися у місті Старобільськ, біля елеватора.

Дорожній майстер Артем Вікторович Чесноков розповів для чого ведеться ямковий ремонт.

Гроші з Києва

У межах децентралізації – однієї із ключових реформ дорожньої галузі – з 1 січня 2018 року автомобільні дороги місцевого значення передані до сфери управління обласних державних адміністрацій.

Для забезпечення фінансування ремонту та утриманні дорожньої інфраструктури місцевого значення в Державному дорожньому фонді  передбачено субвенцію у розмірі 11,5 мільярдів гривень. Це рекордна для України сума, яка буде адресно спрямована на дороги місцевого значення.

Розподіл субвенцій відповідає протяжності доріг місцевого значення в областях. Так,   понад 600 мільйонів гривень отримають Харківська (656 млн грн), Вінницька (623 млн грн) та Житомирська (617 млн грн), Донецька (557 млн. грн) області.

А що ж Луганщина? Субвенції на дороги місцевого значення планується по Луганській області у розмірі 352 млн грн. Зрозуміло, що у порівняні з іншими областями це мало, але з урахуванням того, що значна частина Луганщини поки що окупована, з урахуванням, що підрядники не спішать на воюючий Донбас, це дійсно значні кошти.

Отже, завдяки гарантованим субвенціям до обласних бюджетів вже з цього року дороги місцевого значення отримують нові можливості для розвитку.

Окрім цього, обласні державні адміністрації можуть спрямовувати на ремонт та утримання доріг  місцевого значення додаткові кошти із обласного бюджету.

Таким чином, що маємо з грошима у сухому залишку? 2014 рік - фінансування доріг – нуль гривень. У 2015 році на експлуатаційне утримання та поточний  ремонт – загалом по Луганській області виділено  76,433 млн. грн. 2016 рік -  215,731 млн. грн. У 2017 році на роботи по утриманню доріг та на поточний і середній ремонт – 404,158 млн. грн.  2018 рік (план) – 784,674 млн.грн.

Про перевірки якості

Уряд готує оперативний план перевірки доріг, всі помилки будуть виправлені за рахунок нечесних підрядників, - про це заявляє прем'єр-міністр Володимир Гройсман. Уряд ініціює масштабний аудит якості доріг, передусім тих, що пройшли ремонт у 2017 році, і вимагає притягти до відповідальності ті підрядні організації, які свого часу неякісно виконали дорожні роботи, і сьогодні дороги знов потребують оновлення.

Одночасно Глава Уряду наполягає на необхідності швидкого впровадження нового стандарту будівництва, розробленого в рамках реалізації програми «500-500-1000». Про це він сказав під час спеціальної наради за участі керівництва Міністерства інфраструктури та Державного агентства автомобільних доріг «Укравтодор».

«Нам потрібно провести масштабний аудит того, що зроблено в 2017 році. Очікую терміновий план перевірки і рішення про створення контрольних груп (для перевірки доріг) – сказав Глава Уряду. – Всі виправлення (дорожніх робіт) мають проходити за рахунок підрядних організацій (які неякісно виконали свою роботу)».  

Нагадаємо, що у 2017 році в Україні реконструйовано та побудовано понад 2 тис. км доріг, що вдвічі перевищило показники 2016 року.

Дорожні роботи велися на трасах по всій території України. Значний перелік цих ініціатив увійшов у програму «500-500-1000» – своєрідний план будівництва 500 кільцевих розв'язок, 500 острівців безпеки, 1000 наземних пішохідних переходів на дорогах Україні.  Дорожній бюджет 2017 року перевищив 30 млрд грн. У бюджеті цього року план фінансування дорожньої галузі становить 45,7 млрд грн.

За словами начальника відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктора Циганського, якій проінспектував роботу у Старобільському та Новопсковському районах, особлива увага приділяється якості проведення робіт.

Читайте також Кремінський АБЗ виготовляє гарячий асфальтобетон для проведення дорожніх робіт на Луганщині

У дорожній службі працює чимало жінок з однією з них ми і поговорили. Розмова відбулася за на дорозі Т-13-06 Сєвєродонецьк-Новоайдар. Тут працівники Новоайдарського райавтодору  виконували роботи з аварійного ямкового ремонту.

З Мариною Леонідівною Перепелицею ми говорили про те, що, якщо ми хочемо європейських змін то маємо, у тому числі, і не смітити на дорозі та  узбіччі.

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа

 


Понравилась новость? ЖМИ!


 

 

 

Лента новостей

13.11 / 11:26

Піротехніками на Луганщині вилучено сім одиниць вибухонебезпечних предметів

13.11 / 11:16

Луганская ТЭС перешла на частичное использование угля

13.11 / 09:15

Ситуація в районі проведення операції була цілком контрольованою Об'єднаними силами

10.11 / 18:17

Що заважає подолати гендерні стереотипи в українському суспільстві? (частина друга)

10.11 / 17:26

Що заважає подолати гендерні стереотипи в українському суспільстві? (частина перша)

10.11 / 16:43

Омбудсмен Людмила Денисова ознайомилась з роботою КПВВ «Станиця Луганська»

10.11 / 16:41

За кошти ДФРР у Троїцькому районі будуються спортивні майданчики

10.11 / 16:29

Покарання за організацію «референдуму» на підтримку «ЛНР»

10.11 / 16:26

Платники податків Луганщини почали частіше звертатися до ДФС за отриманням адмінпослуг

10.11 / 15:34

Запровадили відстріл хижих та шкідливих тварин

10.11 / 15:13

На Луганщині загинуло двоє військовослужбовців

10.11 / 14:08

Газ подадуть. У Сєвєродонецьку ''затоплять''

10.11 / 13:57

Ситуація з газопостачанням критична

10.11 / 13:41

Украинцы отметят Всемирный день шопинга миллионом покупок и рассрочкой

10.11 / 13:35

Ежемесячно украинцы покупают в рассрочку товаров на 700 миллионов

10.11 / 13:27

На Луганщині СБУ блокувала канал постачання зброї

10.11 / 12:34

Як йде будівництво будинку для переселенців у Рубіжному

10.11 / 11:46

Два військовослужбовці Об'єднаних сил отримали смертельні поранення

09.11 / 15:37

Луганщина долучилася до написання Всеукраїнського диктанту національної єдності

09.11 / 15:30

У Сєвєродонецькому коледжі культури та мистецтв відбувся святковий концерт

09.11 / 15:10

Місія Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ відвідала Луганщину

09.11 / 14:53

У Кремінній Сергій Філь вручив ключі від квартири захиснику-медику

09.11 / 13:59

Українська поліція переймає закордонний досвід

09.11 / 09:58

«Приветливое окошко» и ДТЭК порадуют маленьких пациентов Счастьенской больницы

09.11 / 09:52

Внаслідок бойових дій поранення дістали 2 військовослужбовці Об'єднаних сил

08.11 / 18:53

Вітаємо з перемогою на Чемпіонаті світу ICO поліцейського Луганщини

08.11 / 17:20

Сергій Філь вручив ключі від квартири захиснику-медику

08.11 / 16:56

В області відбудеться фестиваль-ярмарок «Медові ріки Луганщини 2018»

08.11 / 15:57

Відремонтували залу боксу в Кремінній

08.11 / 15:50

Люди покладаються на Тимошенко у питанні зниження тарифів - політичний експерт

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus