Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  11:32 На Луганщині судитимуть чергову учасницю антиукраїнського «референдуму» 2014 року 11:28 Відверто про субсидії та міфи 08:35 Український гідрометеоцентр обіцяє дощі та грози, місцями сильні зливи, град та шквали 08:25 Противник 17 разів відкривав вогонь по позиціях українських військ 18:29 На Луганщині розпочався міжнародний оперний проект «Музику чути крізь стіни» 18:25 На восстановление окружающей среды предприятия перечислили более 37 млн грн 18:22 Київ просить роз'яснень у США 14:51 Триває практика курсантів ЛДУВС імені Едуарда Дідоренка 13:36 Кому з 1 липня перерахували пенсії? 12:56 Інформація про замінування об’єктів не підтвердилась  
     
 

Новости партнеров

 
 
 

Переселенцы


23.03.2018 / 08:51 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Просувати Луганщину: За допомогою ЄС та міжнародних донорів

На Луганщині обговорювали, як краще просувати регіон в загальноукраїнському контексті. У Сєвєродонецьку, Сватово, Новайдарі та Старобільську пройшли публічні обговорення соціологічних досліджень організовані ПРООН в Україні за підтримки Швейцарської Конфедерації та Уряду Швеції.

Метою досліджень, було визначити з яким образом і позитивними якостями асоціюється у місцевих жителів Луганщина, щоб в подальшому створити привабливий імідж цього регіону.

Публікуємо цікаві уривки із більш, як двогодинного обговорення у Луганській обласній військово-цивільній адміністрації.

На обговоренні були присутні працівники департаментів обласної адміністрації, представники громадських організацій Луганщини, викладачі Східноукраїнського національного університеті імені Володимира Даля, керівники міжнародних організацій, небайдужі громадяни та журналісти.


Заступник директора департаменту зовнішніх відносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Луганської облдержадміністрації  Костянтин Мєшков:

- Для того, щоб зацікавити туристів Луганщиною, їм потрібно надати об’єктивну інформацію про наш регіон. Певна річ, що просто так без інформації, вони сюди не приїдуть. Сьогодні, коли країна зазнає збройну агресію з боку Росії, в інформаційному просторі Луганщина згадується переважно, як регіон, в якому триває АТО.

Все це вплинуло на формування негативного іміджу. Не завжди міжнародні партнери і, навіть наші громадяни знають про те, чим живе Луганщина, і які у неї є здобутки.

Від того, як ми сформуємо позитивний імідж, залежить залучення інвестицій. Наш департамент разом із журналістами, представниками наукових установ, громадських організацій, міжнародних партнерів започаткував роботу по просуванню Луганської області.

Директор департаменту масових комунікацій Луганської облдержадміністрації Олександр Костенко:

- Інформація про Луганщину формується в основному з інформаційних публікацій у різних ЗМІ. З початку воєнних дій Луганщина асоціювалася з біженцями, безробіттям, сірою зоною та іншими проблемами. Проте нами за останній рік цю тенденцію було зламано.  Люди в країні почали дізнаватися, що у нашому регіоні є потенціал. Головний потенціал нашої області - це людина. Завдання влади створити умови, щоб людина змогла реалізувати свій інтелектуальний потенціал.

На сьогоднішній день у нас в регіоні є потужний телеканал «UA: Донбас», який створений шляхом злиття Луганської і Донецької філій «Національної суспільної телерадіокомпанії». Нам вдалося відновити щотижневу обласну газету «Луганщина UA» з тиражем 50 тисяч примірників. Працює сайт «Луганщина UA», який не просто ретранслює газету, а є інформаційним виданням і входе в п’ятірку найбільш рейтингових місцевих ЗМІ. Наш департамент щоденно продукує новини на сайті обласної адміністрації.

Хочу звернути вашу увагу, що області бракує фахових журналістів. З початку війни, вони виїхали звідси у Харків, Київ та інші великі міста і знайшли собі там роботу.

Інформація просуватиметься більш ефективно тоді, коли буде для всіх знайдена, так би мовити, спільна точка дотику. Наприклад, місцевий бренд, який люди асоціюватимуть із собою. Тоді ця тема буде їм близькою. Для того, щоб зрозуміти, що у місцевих жителів асоціюється з брендом, нам допомогли спеціалісті з ПРООН, які провели необхідні дослідження.

Радник ПРООН з питань примирення та соціальної єдності Ганна Борова:

Програма розвитку ООН завжди підтримує ініціативи, які йдуть знизу від небайдужих громадян. З приводу того, як області себе просувати було багато дискусій, яким передували публічні обговорення та форуми. На останньому форумі «Луганщина за мир і справедливість» в листопаді минулого року всі могли висловити своє бачення в цьому питанні.

За минулий рік ПРООН підтримала багато заходів, направлених на встановлення комунікаційних зв’язків між жителями Луганщини та Центром і Заходом України.

Ми побачили, що коли людина приїжджає в іншу область, то вона не може себе ідентифікувати з Луганщиною. Кожен регіон має свій герб, прапор. Проте хочеться, щоб  наших людей асоціювали з чимось унікальним і особливим, що є тільки на Луганщині.

Наше керівництво турбується за подальший розвиток регіону. У бюджеті на цей рік передбачені видатки на комунікаційну стратегію Луганської області. Хочеться, щоб це прагнення вилилося не в черговий документ, а в цілісний проект, який би об’єднував місцевих жителів.

Нам іноді закидають, що ми недостатньо співпрацюємо з журналістами. Ми пішли назустріч медіа-спільноті і створили журналістську школу. Шкода, що у місцевих журналістів слабка фахова підготовка. Вони не можуть розповісти історію, не вміють користуватися фото і відеотехнікою. У мене склалося враження, що студенти краще знімають на смартфон, ніж журналісти.

Серед місцевих жителів та учасників журналістської школи був оголошений відеоконкурс. Потрібно було зняти історію про те, як людина досягла успіху в підприємництві. На кожну історію було виділено грант у розмірі однієї тисячі доларів. До цього часу з десяти одержувачів грантів, тільки двоє здали більш-менш зрозумілу історію.

Сподіваюсь, що ми все ж таки до травня місяця отримаємо всі 10 історій, щоб потім їх показувати на різних фестивалях і святах, привертаючи увагу, таким чином, міжнародних донорів.

Сталого образу, з яким би люди пов’язували б себе з Луганщиною, дослідження не виявило. Звідси, один із головних висновків: його потрібно створити.

Експерт «Агентства стійкого розвитку Луганського регіону» Олена Козлюк:

- Коли я буваю на національних форумах, то бачу, що у міжнародних донорів є живий інтерес до Луганщини. Вони щиро хочуть розібратися, що тут відбувається? Якби була вироблена консолідована позиція по просуванню області в середині країни і на міжнародній арені, то сюди швидше прийшли б інвестиції.

Кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля Наталя Держак:

- Протягом листопада місяця 2017 року в Луганській області було проведено соціологічне дослідження, метою якого було виявити з ким ідентифікують свій рідний край місцеві жителі. Для цього було опитано 737 міських та 384 сільських жителів. Ми отримали багато цікавих результатів.

Наприклад, мовна ідентичність фактор, яким політики тривалий час маніпулювали и роз’єднували країну, навіть не є предметом для обговорення. Міські и сільські жителі можуть спілкуватися між собою російською і українською мовами і добре розуміти один одного.

Загальними об’єднуючими факторами є територіальна приналежність(місце, де людина народилася та виросла) та спільні дії по покращенню життя. Пізніше ми зрозуміли, що під цими діями люди розуміють не стільки добробут, скільки загальні спільні заходи: проведення різних фестивалів, спортивних змагань тощо. Ні національна, ні мовна ідентичності не є факторами, які роз’єднують людей.

Степовий бабак – звірок, з яким асоціюють Луганщину більшість опитаних нами людей.

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту і маркетингу, Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля Євген Овчаренко:

- Будь-яке соціологічне дослідження не є ідеальним, і з його результатами можна не погоджуватися. Проте це перше дослідження, результати якого вплинуть на формування імідж-образу Луганської області.

Часом опитувані нами люди висловлювали думки, які різнилися від традиційного уявлення про Луганщину. Більшість опитуваних відчувають себе безпечно в інших областях, ніж дома. На перший погляд, це дивно. Проте, враховуючи соціально-політичну обстановку в країні, така реакція є прогнозованою. Люди приїжджають, наприклад, у Харків і бачать там інший ритм життя. Вони бачать, що війни там немає і відчувають себе безпечніше, ніж дома.

Хотів би звернути вашу увагу, на опитування молоді віком 18-34 років.  40% цієї категорії опитуваних по різним причинам планують у майбутньому виїхати з області. Це тривожний сигнал.

Керівник Ресурсного центру сталого розвитку при Східноукраїнському національному університеті імені Володимира Даля Інна Семененко:

- Наше дослідження проводилося серед експертів. Серед них були, як місцеві, так і люди, які приїхали сюди працювати після початку військового конфлікту. Дослідження проводилось шляхом інтерв’ю. Однією із значних проблем області більшість експертів назвали незадовільне транспортне сполучення.

Жоден із експертів, які представляли міжнародні організації, не приїжджав до нас в університет поїздом Київ-Лисичанськ. Тривалість цієї поїздки більше 14 годин. Це стомлює пасажира. Всі їдуть до Краматорська Донецької області швидкісним поїздом «інтерсіті», а звідти добриються автобусом чи таксі.

Директор Інституту економіки і управління Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля Руслан Галгаш:

- Під час інтерв’ювання експертів я задав їм питання, чи потрібно займатися політикою іміджу? Відповіді були полярні. Одні казали, що це непотрібно і краще будувати дороги та розвивати промисловість. Мовляв, зараз головне – це підняти економіку, а створення іміджу не на часі. Другі дотримувалися поміркованої позиції і казали, що це потрібно, проте без натхнення. Мені ближче була точка зору одного із приїжджих експертів. Він сказав, що потрібно займатися економікою та іміджем, і розповідати про результати цієї роботи.

Імідж залежить від результату роботи всіх гілок влади. Все, що пов’язано з іміджем потрібно періодично моніторити, щоб розуміти чого хочуть люди.

Радник Національної ради з питань телебачення і радіомовлення  Іван Зайченко:

- Я розповім про експрес – результати дослідження, метою якого було визначити фактори, що впливають на формування іміджу Луганської області у загальнодержавних ЗМІ. Дослідження проводилося протягом вересня-листопада 2017 року в 20 ЗМІ, головним критерієм відбору, яких був високий рейтинг.

Це телеканали, сайти, інформаційні агентства та друковані видання. Нам важливо було зрозуміти, як сприймає аудиторія інформацію про Луганщину, щоб потім корегувати комунікаційну політику. Було проаналізовано 9862 публікації, в яких згадувалася Луганська область. З огляду на те, як журналісти висвітлювали інформацію, матеріали атестувалися на позитивні, негативні та нейтральні.

До позитивних публікацій ми відносили ті, в яких були досягнення місцевих органів влади, бізнесу та громадянського суспільства. Завдання було знайти позитивні зрушення у Луганській області в порівнянні з іншими областями. Аналізувалися три теми: економічна, соціальна та суспільно-політична.

На останню тему припадає велика кількість інформаційних повідомлень, в яких йшло обговорення на той час проекту Закону «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях».

До висвітлення економічної теми ЗМІ віднеслися стримано. Найбільше цій темі на всеукраїнському рівні приділяє увагу «Цензор.НЕТ». Це можна пояснити тим, що видання має відповідний тематичний розділ. 

85% всіх інформаційних повідомлень про область були пов’язані з військовим конфліктом, насамперед, АТО і бойовиками. Третина повідомлень були негативними і 26%  позитивними. Найбільша питома вага повідомлень про Луганську область зафіксована в Інтернет – виданнях.

Загальний висновок - брак журналістів, які б розумілися на проблемах  Луганської області.

Експерт «Агентства стійкого розвитку Луганського регіону» Артем Бернардський:

- Євросоюз виділив 24 мільйони гривень на будівництво у Попаснянському районі радіотелевізійної станції. Це дасть змогу близько 200 тисячам місцевим жителям дивитися додатково 15 українських телеканалів. Станція здійснюватиме трансляцію в радіусі 60 кілометрів, в тому числі і в Донецьку область.

Начальник управління стратегічних комунікацій департаменту масових комунікацій Людмила Долгоновська:

- Хочу прокоментувати дослідження, яке ми тільки, що прослухали, як Луганщина представлена в ЗМІ. Треба зауважити, що у нас немає багатьох корпунктів центральних телеканалів. Чому третина повідомлень про негатив? Тому, що на медіа – ринку найкраще продається негатив.

Це треба розуміти. Чому багато емоційних повідомлень? Тому що журналісти зацікавлені в сенсації і «гарячих новинах».

Я є одночасно прес-секретарем голови Луганської обласної військово – цивільної адміністрації. До мене часто журналісти звертаються за коментарями. Минулого року актуальною для журналістів була тема транспортної блокади окупованих територій. Тому треба розуміти, у якому контексті Луганська область з’являється у загальнодержавних ЗМІ.

Чим більше буде таких публічних обговорень, тим швидше ми зможемо налагодити комунікацію між громадою і владою.

Проект «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи» є частиною загальної Програми відновлення та налагодження миру ПРООН і фінансується урядами Швеції та Швейцарської Конфедерації (SIDA та SDC).

Мета Проекту – подолання негативних наслідків збройного конфлікту, зниження ризиків його повторення і усунення існуючих невдоволень. Проект встановлює надійну систему моніторингу в постраждалих від конфлікту районах.

В рамках Проекту також надається технічна та консультативна допомога в реорганізації місцевого управління і відновленні основних послуг. Проект сприяє примиренню громад і соціальній згуртованості населення України.

Роман Назаренко для «Паралель-медіа»

 


Понравилась новость? ЖМИ!


 

Новости Lentainform

Загрузка...

 

 

 

Лента новостей

19.07 / 11:32

На Луганщині судитимуть чергову учасницю антиукраїнського «референдуму» 2014 року

19.07 / 11:28

Відверто про субсидії та міфи

19.07 / 08:35

Український гідрометеоцентр обіцяє дощі та грози, місцями сильні зливи, град та шквали

19.07 / 08:25

Противник 17 разів відкривав вогонь по позиціях українських військ

18.07 / 18:29

На Луганщині розпочався міжнародний оперний проект «Музику чути крізь стіни»

18.07 / 18:25

На восстановление окружающей среды предприятия перечислили более 37 млн грн

18.07 / 18:22

Київ просить роз'яснень у США

18.07 / 14:51

Триває практика курсантів ЛДУВС імені Едуарда Дідоренка

18.07 / 13:36

Кому з 1 липня перерахували пенсії?

18.07 / 12:56

Інформація про замінування об’єктів не підтвердилась

18.07 / 12:29

Петро Порошенко підписав Закон «Про національну безпеку України»

18.07 / 12:25

Верховна Рада посилила відповідальність за несплату аліментів

18.07 / 11:47

Колишній бранець терористів надав свідчення про знущання в катівнях «ЛНР»

18.07 / 10:26

Кримське знову потерпає від масованих обстрілів окупанта

18.07 / 09:37

Унікальна фотовиставка розповідає про Юлію Тимошенко

18.07 / 09:27

Внаслідок ворожого вогню один український воїн загинув, двоє отримали поранення

17.07 / 08:26

Противник 19 разів відкривав вогонь по позиціях українських військ

16.07 / 22:37

Що там з дорогою на Харків?

16.07 / 19:53

Робота на польському підприємстві на Луганщині

16.07 / 17:49

Знеструмлення на Луганщині

16.07 / 16:45

Гирьовики вибороли ліцензії на світову першість

16.07 / 16:33

Луганські радикали у Сєвєродонецьку виступили співорганізаторами міжнародної миротворчої акції

16.07 / 15:01

Як оформити пільгову пенсію переселенцям

16.07 / 14:58

Що робити внутрішнім переселенцям, яким припинили виплату пенсій?

16.07 / 12:04

Международный Комитет Красного Креста приветствует принятие закона о правовом статусе лиц, пропавших без вести

16.07 / 10:39

Про монетизацію пільг на проїзд (частина друга)

16.07 / 10:12

Про монетизацію пільг на проїзд (частина перша)

16.07 / 09:35

Кримське опинилося під масованим гранатометним обстрілом

16.07 / 09:04

Ситуація в районі проведення операції Об’єднаних сил залишалася контрольованою

10.07 / 08:22

Російські окупаційні війська порушували встановлене перемир’я майже по всій лінії зіткнення

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus