Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  16:15 Землекористувачі та власники землі Луганщини сплатили майже 242 млн грн 15:26 Місцеві громади Луганщини отримали від спрощенців 347 млн грн єдиного податку 14:55 Пільговий період розмитнення транспортних засобів (євроблях) закінчується 22 лютого 14:52 На Луганщині повідомлено про підозру та заарештовано бойовика 14:05 За 2018 год ДТЭК Энерго сократил производство электроэнергии из импортного антрацита на 23 процента 13:10 На Луганщині поліцейські викрили ОПГ, яка займалася розповсюдженням наркотиків 12:39 Поліція затримала директора одного з комунальних підприємств за систему «відкатів» 11:55 Ворог продовжує накопичувати озброєння на Луганщині 08:53 Подробиці вчорашніх обстрілів в районі селища Троїцьке 21:10 «Дебати на вимогу» - новий проект Суспільного  
     
 
 

Есть мнение


22.03.2018 / 10:53 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Про автостанції, перевезення пасажирів, комфорт та безпеку (частина друга)

Сьогодні темою нашої розмови знову буде організація автотранспортних перевезень пасажирів на Луганщині. Зрозуміло, що ця тема дуже важлива і болюча. Але говорити про неї варто.

Наш  співрозмовник - заступник директора з юридичних питань ТОВ «Регіональне управління автобусних станцій» Вікторія Спільник розповіла про цілі та завдання, які  стоять перед управлінням автобусних станцій, про вплив війни на проблему перевезень та стан справ у галузі.

Читайте початок - Про автостанції, перевезення пасажирів, комфорт та безпеку (частина перша)

Нагадаємо, днями сталася ситуація, коли були введені обмеження руху транспортних засобів біля КПВВ «Станиця Луганська».

Влада Луганщині пояснила це  необхідністю, яка пов’язана, перш за все, з безпекою громадян.

Влада запропонувала, щоб  від блокпосту сил АТО у селі Макарове Станично-Луганського району людей доставляли рейсовими автобусами до автостанції у Станиці Луганській. 

Що маємо саме зараз? Люди, які днями їздили у Станицю Луганську говорять, що як і завжди маршрутки їздять до Станиці. Жодних проблем! Але чи вирішилася ситуація на краще? Запитання риторичне…

Чим ризикують пасажири?

За психологією, пасажирам, за яких ведуть жорстку боротьбу перевізники, здебільшого байдуже, на якому транспорті їхати. Люди не з’ясовують – чи легально працює той чи інший підприємець.

Нагадаємо, що у 2017 році сталося декілька ДТП, саме з «нерегулярами».

Пасажири  під час користування послугами нелегалів залишаються  незахищеними від нещасних випадків на транспорті.

Квиток на поїздку – гарантована страховка в разі, якщо сталося ДТП. Завдяки цьому документу пасажир матиме змогу отримати через страхову компанію відшкодування.

Альтернатива нелегалам

Організація регулярних перевезень пов’язана з певними складнощами, які полягають у необхідності обґрунтування доцільності певного сполучення, участі в конкурсі на умовах щодо рухомого складу.

При цьому графік руху складається з урахуванням вимог безпеки перевезень, в той час, коли перевізники, що виконують регулярні перевезення під виглядом нерегулярних отримують перевагу саме за рахунок швидкості сполучення, незважаючи на нехтуючи вимогами безпеки громадян.

Переведенню пасажиропотоку в офіційне русло мають сприяти проведення попередніх нарад з офіційними перевізниками та керівництвом автостанцій з метою ефективної організації їхньої роботи в умовах, коли різко збільшується пасажиропотік; створення додаткових рейсів від автостанцій з метою задоволення попиту; налагодження ефективної сервісної системи, зокрема створення call-центрів, на зразок тих, що обслуговували нелегалів; проведення потужної інформаційної кампанії для населення з метою роз’яснення необхідності переведення пасажиропотоку в офіційне русло та виграшу пасажирів від запровадження відповідних заходів, гарантій збереження та поліпшення сервісу пасажирських перевезень.

Що це втрачає держава?

1. Держава втрачає контроль над пасажирськими перевезеннями за маршрутами загального користування. В умовах проведення АТО - це максимально небезпечно.

2. Щомісячно в масштабі України бюджет недотримує у вигляді несплачених податків за різними оцінками від 70 до 200 мільйонів гривень.

3. Гроші, які не надходять до бюджету,  спрямовуються в корупційні схеми всіх рівнів. Нелегальні перевезення нині є надпотужним джерелом корупції по всій Україні.

4. Руйнується галузь пасажирських перевезень. Сьогодні вона корумпована настільки, що не має жодних перспектив інвестування. Рівень безпеки пасажирів на нелегальних маршрутах украй низький.

5. Знищується мережа автовокзалів та автостанцій, яка сама по собі коштує мільярди гривень й швидко відновити яку буде неможливо. 

Можливі шляхи вирішення проблеми

Розв’язати проблему нелегальних перевізників порівняно легко. Для цього необхідно перекрити нелегальний трафік пасажирських перевезень, а діяльність його учасників перенаправити в легальне русло. 

Від кого це залежить? Насамперед від влади.  Національна поліція разом із представниками прокуратури, підрозділів державної служби боротьби з економічною злочинністю МВС, СБУ, ДФС, Укртрансбезпеки мають проводити перевірки безпосередньо біля місць виїзду нелегалів.

Припинення їхньої діяльності – це і є дотримання Закону України «Про автомобільний транспорт», статтею 32 якого передбачається можливість організації регулярних пасажирських перевезень виключно від автостанцій.

Вікторія Спільник вважає, що всім пасажирам варто користуватися послугами автостанцій, це і пільги для потребуючих, це і безпека транспортних засобів і пасажирів. 

Ще одне проблемне питання – пільги при перевезенні пасажирів, мова, зокрема йде про воїнів АТО. 

Вікторія Спільник докладно розповіла про придбання квитків через Інтернет, як це робити правильно.

А тепер дуже важлива інформація, куди звертатися  зі скаргами, якщо ви не змогли вирішити свою проблему безпосередньо на автостанції.

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа


Понравилась новость? ЖМИ!


 

 

 

Лента новостей

17.01 / 16:15

Землекористувачі та власники землі Луганщини сплатили майже 242 млн грн

17.01 / 15:26

Місцеві громади Луганщини отримали від спрощенців 347 млн грн єдиного податку

17.01 / 14:55

Пільговий період розмитнення транспортних засобів (євроблях) закінчується 22 лютого

17.01 / 14:52

На Луганщині повідомлено про підозру та заарештовано бойовика

17.01 / 14:05

За 2018 год ДТЭК Энерго сократил производство электроэнергии из импортного антрацита на 23 процента

17.01 / 13:10

На Луганщині поліцейські викрили ОПГ, яка займалася розповсюдженням наркотиків

17.01 / 12:39

Поліція затримала директора одного з комунальних підприємств за систему «відкатів»

17.01 / 11:55

Ворог продовжує накопичувати озброєння на Луганщині

17.01 / 08:53

Подробиці вчорашніх обстрілів в районі селища Троїцьке

15.01 / 21:10

«Дебати на вимогу» - новий проект Суспільного

15.01 / 18:27

Анонси спортивних та молодіжних заходів

15.01 / 17:15

Домашній арешт за порушення державного кордону України

15.01 / 16:54

Платники Луганщини перерахували до бюджету понад 2,7 мільярдів грн ЄСВ

15.01 / 16:00

Особливості сплати ЄСВ у 2019 році

15.01 / 15:23

Місцеві бюджети Луганщини отримали понад 2,9 млрд гривень

15.01 / 14:22

Реалізація лікарських засобів з 1 січня тільки через касовий апарат

15.01 / 14:00

На Луганщині викрито два нелегальних АГЗП

15.01 / 13:52

Кар’єрний радник буде допомагати безробітним

15.01 / 13:30

Луганська митниця ДФС протягом 2018 року перерахувала до бюджету 913 млн грн

15.01 / 11:48

Поновлено право держави на розпорядження земельною ділянкою

15.01 / 11:00

На Луганщині оголошено обвинувачення особі, яка брала участь у проведенні незаконного «референдуму»

15.01 / 10:04

В Лисичанске ПриватБанк устроил для больных детей «Обыкновенное чудо»

15.01 / 09:30

100 мільйонів осіб - показник прикордонного контролю в минулому році

15.01 / 09:22

Ситуація в контрольних пунктах на 15.01.2019 року

15.01 / 08:56

14 січня російські окупаційні війська 12 разів порушили режим припинення вогню

14.01 / 13:50

Чим живуть «районки» - на що сподіваються, про що мріють (частина друга)

14.01 / 13:31

Чим живуть «районки» - на що сподіваються, про що мріють (частина перша)

14.01 / 11:45

Вперед к энергонезависимости: ДТЭК за 2018 год нарастил добычу газового угля на 5 процентов

14.01 / 11:32

Про захист ветеранів – нововведення у законах

14.01 / 11:11

Антибулінговий закон – яке покарання?

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus