Главная новости Луганска и Украины
 
 
                 
 
Валюта   Покупка   Продажа
   
 
 
Поиск по сайту
 
  19:24 Українські підрозділи на передових позиціях відкривали вогонь у відповідь 17:50 «Громада своими руками» - не пропустите онлайн-выбор 17:00 Со 2 июля 2018 года будут действовать новые бюджетные счета 16:14 Відбір до чемпіонату Європи з футболу серед глухих 15:30 Гуманітарна ініціатива «Допомога Схід» 14:32 Перебування в місцевості між кордоном і лінією прикордонних споруджень 14:20 Противник продовжував використовувати заборонене озброєння 13:44 До 8 років позбавлення за збут ацетильованого опію 12:41 Місцевий бюджет Сєвєродонецька поповниться на суму понад 840 тис грн 10:45 Оперативники фискальной службы Луганщины выявили нелегальную АГЗС  
     
 

Новости партнеров

 
 
 

Есть мнение


22.03.2018 / 10:31 ПАРАЛЛЕЛЬ - МЕДИА

Про автостанції, перевезення пасажирів, комфорт та безпеку (частина перша)

Сьогодні темою нашої розмови буде організація автотранспортних перевезень пасажирів на Луганщині. Зрозуміло, що ця тема дуже важлива і болюча. Але говорити про неї варто.

Наш  співрозмовник - заступник директора з юридичних питань ТОВ «Регіональне управління автобусних станцій» Вікторія Вікторівна Спільник розповіла про цілі та завдання, які  особливості перевезень на Луганщині.

Хто такі нелегальні перевізники?

Просто кажучи, нелегальний перевізник  – це власник транспортного засобу, який використовує його для надання послуг  у вигляді перевезення пасажирів за маршрутами загального користування, не маючи на це відповідного дозволу.

Він заробляє на цьому значні кошти, при цьому, часто-густо відрахування податків або зовсім не має, або вони мізерні. Пасажирів «нелегали» не страхують. Максимум – свій автобус.

Перевізники, які все ж таки, мають відповідну ліцензію на здійснення нерегулярних перевезень, платять мінімальні податки, і фактично працюють у тіні.

Ці перевізники відправляють автобуси за наповненням, коли назбирають необхідну кількість пасажирів. Користуючись недосконалістю законодавства, виконуючи регулярні перевезення, нелегали називають ці перевезення нерегулярними.

Єдиною альтернативою нелегальним перевезенням є налагоджена робота офіційних перевізників, які сплачують податки та виконують соціальні зобов’язання.
Вікторія Спільник розповіла про проблему нелегальних перевізників, пояснила що і до чого. І головне – чим це загрожують пасажирам так звані перевізники-нелегали.

Про обмеження

Днями сталася ситуація, коли були введені обмеження руху транспортних засобів біля КПВВ «Станиця Луганська». Влада Луганщині пояснила це  необхідністю, яка пов’язана, перш за все, з безпекою громадян.

Так, за даними директора Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження Луганської облдержадміністрації Сергія Шелеста,  тимчасове обмеження руху транспортних засобів регламентоване розпорядженням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза.

Отже, очільник Луганщини підписав розпорядження № 703  «Про введення тимчасового обмеження та заборони руху транспортних засобів» у межах дорожнього коридору «Станиця Луганська – Щастя – Новоайдар» – контрольний пункт в’їзду-виїзду «Станиця Луганська».

Отже, було прийнято рішення про тимчасове запровадження заборони на проїзд всіх видів пасажирського автомобільного транспорту, крім транспортних засобів, що надають послуги з перевезення пасажирів на регулярних автобусних маршрутах в звичайному режимі (рейсові автобуси).

Графік руху цих автобусів приведено у відповідність з режимом роботи КПВВ «Станиця Луганська», і розрахований таким чином, щоб на території автостанції «Станиця Луганська» одночасно могло перебувати мінімально необхідну кількість транспортних засобів.

Крайнім пунктом на маршруті слідування автомобілів таксі, легкових автомобілів, що перевозять пасажирів на замовлення, а також автобусів, що працюють в режимі нерегулярних і регулярних спеціальних перевезень, визначено блок-пост сил АТО на в'їзді у селище Макарово.

Пасажирів, які будуть накопичуватися на цьому блок-посту, будуть доставляти проходять рейсові автобуси на автостанцію «Станиця Луганська» безкоштовно.

Цей нормативний документ був прийнятий за рекомендаціями Антитерористичного центру при Службі безпеки України та штабу АТО ще з 28 вересня 2017 року та почав діяти з 1 листопада 2017 року.

Виникає резонне запитання – «Чому втілення в життя такого документу прийшлося лише зараз, отже, з моменту його підписання пройшло п’ять місяців?».

За  словами згаданого вище чиновника – Сергія Шелеста, до цього часу проводилася роз’яснювальна робота з перевізниками. За його словами, було виявлено, що переважна більшість перевізників дублює регулярні маршрути, маскуючи їх під нерегулярні перевезення та роботу в режимі таксі. Простіше кажучи, перевізники, заробляють шалені кошти! При цьому їх майже ніхто не контролює.

Вікторія Спільник вважає, що діяльність влади та інших державних структур має бути більш дієвою. Наша співрозмовниця нагадала, що саме регулярні перевізники надають пасажирам всі пільги,  можна бронювати квітки. І найбільше важливо – безпека пасажирів.

Що маємо зараз?

Як відомо, в Луганській області існує лише один пункт пропуску через лінію розмежування  КПВВ «Станиця Луганська».  За даними адміністрації Державної прикордонної служби України,  КПВВ у Станиці Луганській щоденно перетинають близько  9 тисяч людей, і скупчення великої кількості  автобусів та автомобілів, яка знаходилася в районі контрольно-пропускного пункту, не давала нормально пересуватися регулярному транспорту та пішоходам.

У разі можливих провокацій скупчення людей і транспорту загрожувало збільшенням кількості жертв.

Донедавна, за словами заступника голови облдержадміністрації Юрія Клименко, без необхідних дозвільних документів до Станиці їздили близько 170 «маршруток». При цьому, за його словами, лише півсотні працюють законно.

Між тим, окрім неконтрольованих перевізників, зараз налічується близько 70 автобусів  регулярного транспорту на добу на цьому напрямі.

Що маємо саме зараз? Люди, які днями їздили у Станицю Луганську говорять, що як і завжди маршрутки їздять до Станиці. Жодних проблем! Але чи вирішилася ситуація на краще?

Реакція перевізників

Перевізники зустріли це рішення з обуренням. Що говорять самі перевізники та ті, хто їх захищає?

За словами перевізників та їх адвокатів, ті, хто не заносить  6000-7000 тисяч гривен у місяць, тих и не пускають, а хто  заносить, той їздить, схема проста.

Нелегальні перевізники вирішили зробити акцію протесту щодо заборони проїзду нерегулярних перевізників до автостанції  «Станиця Луганська».

Акція протесту була недовгою. «Транспортного колапсу у Станиці Луганській не буде» – про це заявив  Юрій Гарбуз, коментуючи акцію. Облдержадміністрація запевнює всіх, що не перешкоджає підприємницькій діяльності перевізників, а намагається спрямувати її у законне русло.

Сьогодні пасажири самі мають вирішувати – кого обрати: нелегального перевізника, або регулярного. У регулярних перевізників, які відправляються з автостанції, як працюють офіційно, є одна, але найсуттєвіша переваги – вони гарантують безпеку перевезень. 

А тепер дуже важлива інформація, куди звертатися  зі скаргами, якщо ви не змогли вирішити свою проблему безпосередньо на автостанції.

Підготував  Володимир Сидоренко, Паралель-медіа


Понравилась новость? ЖМИ!


 

Новости Lentainform

Загрузка...

 

 

 

Лента новостей

19.06 / 19:24

Українські підрозділи на передових позиціях відкривали вогонь у відповідь

19.06 / 17:50

«Громада своими руками» - не пропустите онлайн-выбор

19.06 / 17:00

Со 2 июля 2018 года будут действовать новые бюджетные счета

19.06 / 16:14

Відбір до чемпіонату Європи з футболу серед глухих

19.06 / 15:30

Гуманітарна ініціатива «Допомога Схід»

19.06 / 14:32

Перебування в місцевості між кордоном і лінією прикордонних споруджень

19.06 / 14:20

Противник продовжував використовувати заборонене озброєння

19.06 / 13:44

До 8 років позбавлення за збут ацетильованого опію

19.06 / 12:41

Місцевий бюджет Сєвєродонецька поповниться на суму понад 840 тис грн

19.06 / 10:45

Оперативники фискальной службы Луганщины выявили нелегальную АГЗС

19.06 / 08:05

18 червня 2018 року активні бойові дії тривали на Луганщині

18.06 / 19:16

«Громада своими руками»: не пропустите онлайн-выбор БОЛЬШОГО ПРОЕКТА в своем городе!

18.06 / 16:00

ПриватБанк стал АО КБ «ПРИВАТБАНК»

18.06 / 15:30

Піротехніками за минулий тиждень вилучено 150 одиниць вибухонебезпечних предметів

18.06 / 14:15

У Попаснянському районі відбулося свято - «Байбак-fest – 2018»

18.06 / 13:10

На Луганщині на більшість продуктів харчування ціни нижчі за середньоукраїнські

18.06 / 12:58

На Луганщині поранено двох військовослужбовців, ще двох травмовано

18.06 / 12:09

Працівники Луганського енергетичного об'єднання почали серію пікетів своїх боржників

18.06 / 10:00

Журналісти чи весільні оператори Олега Ляшка?

18.06 / 09:57

КПВВ «Майорське» працює в штатному режимі

18.06 / 08:48

Нові шаблони для теленовин

18.06 / 08:31

Відмічається активізація російсько-окупаційних військ темної пори доби

17.06 / 14:24

Можливості для фінансування та страхування молочної галузі України

17.06 / 14:14

Як Сергій Наєв інспектував роботу першого оновленого блокпоста

17.06 / 12:10

Двоє осіб з отруєнням потрапили до лікарень

17.06 / 10:08

Ситуація в районі проведення операції Об’єднаних сил залишається контрольованою

16.06 / 15:14

Молодий Народний Рух оголошує відбір учасників на таборування біля підніжжя Говерли

16.06 / 15:10

Мешканця Луганщини судитимуть за пропозицію та надання хабара прикордоннику

16.06 / 14:29

У Києві відбудеться Національний Форум розвитку МСБ 2018

16.06 / 13:24

На Луганщині відбулося свято Ураза-байрам

 
Полезные ссылки

Календарь

Праздники Украины
 
 
 
     
 

© 2009-2017 Параллель-Медиа Все права защищены.

E-mail: media @ paralel-media.com.ua

Использование материалов разрешено при условии проставления прямой открытой для поисковых систем гиперссылки на paralel-media.com.ua. Ссылка должна быть размещена в независимости от полного либо частичного использования материалов.

 
     
  Система Orphus